0 1 0 0 0 11.05.2010Effectica Direct wygrała przetarg na obsługę programu Lider Klub firmy JunkersW wyniku wygranego przetargu agencja Effectica pozyskała nowego klienta i rozpoczęła realizację programu premiowego Lider Klub, dla najlepszych instalatorów współpracujących z firmą Junkers.
1 1 0 0 0 10.05.2010Hellena ruszyła z kampanią telewizyjną3 maja br. marka Hellena rozpoczęła kampanię telewizyjną zatytułowaną „Gdy pijesz Hellenę, świat daje Ci znak, że to jest Twój czas”. To największe dotychczasowe przedsięwzięcie reklamowe realizowane dla tej marki.
0 1 0 0 0 10.05.2010Nowa kampania marki Żywiec ZdrójKampania telewizyjna „Smako-Łyk pasuje do obiadu!” rozpoczęła się z początkiem maja i potrwa do końca czerwca. W jej ramach czterej Mistrzowie Kuchni – Michał Tkaczyk, Konrad Birek, Sebastian Krauzowicz oraz Witek Iwański poprowadzą spotkania kulinarne w największych miastach Polski.
0 1 0 0 0 10.05.2010Scan Holiday reklamuje wyprawę do europejskiego Disneylandu10 maja rozpoczyna się wspólna kampania reklamowa Scan Holiday i paryskiego Disneylandu. Spoty prezentujące atrakcje Disneylandu będzie można zobaczyć m.in. w TVN Style, TVN 24, TVN Meteo, a także w kanałach wchodzących w pakiety AtMedia i Discovery. Celem kampanii jest zwrócenie uwagi telewidzów na nową ofertę wyjazdów do najpopularniejszego w Europie parku rozrywki.
1 1 0 0 0 10.05.2010Nowa kampania Allegro – „Lepiej kup teraz!”Piszcząca natrętnie bramka w sklepie, niedziałający czytnik w kasie, bezinteresowna złośliwość ze strony wózków sklepowych – zakupy w centrach handlowych mogą być prawdziwym koszmarem. Na takim założeniu oparto nową kampanię Allegro, która rozpoczyna się 10 maja.
0 1 0 0 0 10.05.2010Świat mediów społecznościowych – globalni gracze i lokalni bohaterowieMiędzynarodowa sieć Ecco International Communications Network, do której należy On Board PR, opracowała pierwszy globalny przegląd mediów społecznościowych. Raport jest przewodnikiem po narzędziach i mediach społecznościowych w 22 krajach. W opracowaniu podkreślono zarówno główne różnice, jak i podobieństwa w trendach na lokalnych rynkach social media.
0 1 0 0 0 10.05.20104fun.tv i Rebel.tv dostępne w telewizji mobilnejSpółka 4fun Media SA, do której należą kanały 4fun.tv i Rebel.tv, podpisała umowę z Info-TV-FM, hurtowym operatorem mobilnej telewizji cyfrowej w Polsce. Dzięki niej obie stacje będzie można odbierać w telefonach komórkowych.
0 1 0 0 0 10.05.2010105 zgłoszeń do drugiej edycji konkursu Telemarketer RokuOrganizator konkursu Telemarketer Roku (Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego) zamknął listę zgłoszeń do II edycji.
0 1 0 0 0 10.05.2010Candy Polska rusza z nową kampanią reklamowąProducent sprzętów AGD Candy wprowadza na polski rynek nowe produkty. Towarzyszy temu kampania reklamowa.
0 1 0 0 0 10.05.2010Kampania „Prędkość zabija. Włącz myślenie” w InternecieGrupa ARBOinteractive Polska zrealizowała internetową część kampanii „Prędkość zabija. Włącz myślenie”, prowadzonej przez Ministerstwo Infrastruktury – Krajową Radę Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego. Celem akcji jest uświadomienie odbiorcom, że wypadek często jest konsekwencją decyzji podjętych przez kierowców.