Twenty Four Seven PR partnerem PROI
  • 0
  • 1
10.05.2010

Twenty Four Seven PR partnerem PROI

Twenty Four Seven PR jako pierwsza agencja z Polski dołączyła do jednej z największych i najstarszych międzynarodowych organizacji zrzeszających niezależne agencje PR – Public Relations Organisation International. Współpracą z agencjami: polską i słowacką PROI rozpoczyna ekspansję na rynku Europy Wschodniej i Centralnej.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54871 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

10 maja 2010

7 maja 2010

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
7.05.2010

Makro Cash & Carry promuje markę Aro w ogólnopolskiej kampanii

4 maja rozpoczęła się ogólnopolska kampania promująca markę Aro. Po raz pierwszy marka, która jest dostępna wyłącznie w tradycyjnych polskich sklepach, będzie promowana jednocześnie za pośrednictwem telewizji, prasy branżowej, Internetu i materiałów POS. Głównym celem kampanii jest dodatkowe wsparcie właścicieli sklepów detalicznych, którzy stanowią ważną grupę klientów Makro Cash & Carry.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
7.05.2010

Roller Sushi – nowa marka fast food na polskim rynku

8 maja zadebiutuje na polskim rynku nowa marka. Roller Sushi to sieć restauracji typu fresh fast food, serwująca sushi w rolkach. Jako pierwsi rollera spróbują klienci Centrum Handlowego M1 Warszawa-Marki, gdzie w weekend 8–9 maja nastąpi wielkie otwarcie. Startowi działalności Roller Sushi towarzyszy kampania outdoorowa – reklama na autobusach warszawskich, billboardy na terenie Centrum Handlowego M1 Marki oraz na trasie dojazdu do Centrum, a także kampania reklamowa w Internecie.