Ogilvy Action realizuje kampanię promocyjną dla marki Chiquita
  • 0
  • 1
7.05.2010

Ogilvy Action realizuje kampanię promocyjną dla marki Chiquita

16 kwietnia rozpoczęła się akcja promocyjna bananów marki Chiquita, przygotowana przez agencję marketingu zintegrowanego Ogilvy Action. Kampania pod hasłem: „Pyszna przekąska, z którą zawsze jest po drodze” prowadzona jest w dużych marketach w całej Polsce.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54871 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

7 maja 2010

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
7.05.2010

Focus Media Group dla Samsunga

„Nadwoje Babka” to bohaterka nowej kampanii marki Samsung, realizowanej przez agencję marketingu zintegrowanego Focus Media Group. W ramach kampanii promowane są określone modele monitorów LCD z tunerem TV (monitor i telewizor w jednym). Podwójna funkcjonalność monitorów była inspiracją idei kreatywnej konkursu konsumenckiego, organizowanego w serwisie internetowym www.nadwojebabka.samsung.pl. Konkurs trwa od 26 kwietnia do 24 maja.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
7.05.2010

Net PR Synergy sprzymierzeńcem PR-owca

Internet jako medium pozwala na docieranie z komunikatami do szerokich grup odbiorców – jednocześnie jednak wiele treści ginie w nawale dostępnych w nim informacji. Poszukujący internauci po prostu nie docierają do znacznej liczby potencjalnie interesujących dla nich materiałów. Rola płci odbiorcy w komunikacji i działaniach PR była jednym z tematów dyskusji toczonych podczas tegorocznego Kongresu PR. To ważne spotkanie branży public relations już po raz dziewiąty odbyło się w Rzeszowie (21–23 kwietnia br.).