Kampania reklamowa Paryżanek
  • 0
  • 1
7.05.2010

Kampania reklamowa Paryżanek

„Paryżanki – kocham ten smak” – pod takim hasłem ruszyła kampania reklamowa parówek o nazwie Paryżanki, jednego ze sztandarowych produktów Zakładów Mięsnych Pekpol Ostrołęka. Kampania obejmuje telewizję, radio oraz Internet.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54871 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

7 maja 2010

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
7.05.2010

Net PR Synergy sprzymierzeńcem PR-owca

Internet jako medium pozwala na docieranie z komunikatami do szerokich grup odbiorców – jednocześnie jednak wiele treści ginie w nawale dostępnych w nim informacji. Poszukujący internauci po prostu nie docierają do znacznej liczby potencjalnie interesujących dla nich materiałów. Rola płci odbiorcy w komunikacji i działaniach PR była jednym z tematów dyskusji toczonych podczas tegorocznego Kongresu PR. To ważne spotkanie branży public relations już po raz dziewiąty odbyło się w Rzeszowie (21–23 kwietnia br.).