Link4 promuje ubezpieczenie od kradzieży
  • 1
  • 1
10.05.2010

Link4 promuje ubezpieczenie od kradzieży

Rozpoczęła się kolejna kampania Link4. Promuje ona nowy produkt ubezpieczyciela – ubezpieczenie od kradzieży. Działania rozpoczęły się 10 maja i potrwają co najmniej do końca miesiąca.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54871 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

7 maja 2010

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
7.05.2010

Makro Cash & Carry promuje markę Aro w ogólnopolskiej kampanii

4 maja rozpoczęła się ogólnopolska kampania promująca markę Aro. Po raz pierwszy marka, która jest dostępna wyłącznie w tradycyjnych polskich sklepach, będzie promowana jednocześnie za pośrednictwem telewizji, prasy branżowej, Internetu i materiałów POS. Głównym celem kampanii jest dodatkowe wsparcie właścicieli sklepów detalicznych, którzy stanowią ważną grupę klientów Makro Cash & Carry.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
7.05.2010

Roller Sushi – nowa marka fast food na polskim rynku

8 maja zadebiutuje na polskim rynku nowa marka. Roller Sushi to sieć restauracji typu fresh fast food, serwująca sushi w rolkach. Jako pierwsi rollera spróbują klienci Centrum Handlowego M1 Warszawa-Marki, gdzie w weekend 8–9 maja nastąpi wielkie otwarcie. Startowi działalności Roller Sushi towarzyszy kampania outdoorowa – reklama na autobusach warszawskich, billboardy na terenie Centrum Handlowego M1 Marki oraz na trasie dojazdu do Centrum, a także kampania reklamowa w Internecie.

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
7.05.2010

Focus Media Group dla Samsunga

„Nadwoje Babka” to bohaterka nowej kampanii marki Samsung, realizowanej przez agencję marketingu zintegrowanego Focus Media Group. W ramach kampanii promowane są określone modele monitorów LCD z tunerem TV (monitor i telewizor w jednym). Podwójna funkcjonalność monitorów była inspiracją idei kreatywnej konkursu konsumenckiego, organizowanego w serwisie internetowym www.nadwojebabka.samsung.pl. Konkurs trwa od 26 kwietnia do 24 maja.