1 1 0 0 0 10.05.2010Nowa kampania Allegro – „Lepiej kup teraz!”Piszcząca natrętnie bramka w sklepie, niedziałający czytnik w kasie, bezinteresowna złośliwość ze strony wózków sklepowych – zakupy w centrach handlowych mogą być prawdziwym koszmarem. Na takim założeniu oparto nową kampanię Allegro, która rozpoczyna się 10 maja.
0 1 0 0 0 10.05.2010Świat mediów społecznościowych – globalni gracze i lokalni bohaterowieMiędzynarodowa sieć Ecco International Communications Network, do której należy On Board PR, opracowała pierwszy globalny przegląd mediów społecznościowych. Raport jest przewodnikiem po narzędziach i mediach społecznościowych w 22 krajach. W opracowaniu podkreślono zarówno główne różnice, jak i podobieństwa w trendach na lokalnych rynkach social media.
0 1 0 0 0 10.05.20104fun.tv i Rebel.tv dostępne w telewizji mobilnejSpółka 4fun Media SA, do której należą kanały 4fun.tv i Rebel.tv, podpisała umowę z Info-TV-FM, hurtowym operatorem mobilnej telewizji cyfrowej w Polsce. Dzięki niej obie stacje będzie można odbierać w telefonach komórkowych.
0 1 0 0 0 10.05.2010105 zgłoszeń do drugiej edycji konkursu Telemarketer RokuOrganizator konkursu Telemarketer Roku (Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego) zamknął listę zgłoszeń do II edycji.
0 1 0 0 0 10.05.2010Candy Polska rusza z nową kampanią reklamowąProducent sprzętów AGD Candy wprowadza na polski rynek nowe produkty. Towarzyszy temu kampania reklamowa.
0 1 0 0 0 10.05.2010Kampania „Prędkość zabija. Włącz myślenie” w InternecieGrupa ARBOinteractive Polska zrealizowała internetową część kampanii „Prędkość zabija. Włącz myślenie”, prowadzonej przez Ministerstwo Infrastruktury – Krajową Radę Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego. Celem akcji jest uświadomienie odbiorcom, że wypadek często jest konsekwencją decyzji podjętych przez kierowców.
0 1 0 0 0 10.05.2010Twenty Four Seven PR partnerem PROITwenty Four Seven PR jako pierwsza agencja z Polski dołączyła do jednej z największych i najstarszych międzynarodowych organizacji zrzeszających niezależne agencje PR – Public Relations Organisation International. Współpracą z agencjami: polską i słowacką PROI rozpoczyna ekspansję na rynku Europy Wschodniej i Centralnej.
1 1 0 0 0 10.05.2010Link4 promuje ubezpieczenie od kradzieżyRozpoczęła się kolejna kampania Link4. Promuje ona nowy produkt ubezpieczyciela – ubezpieczenie od kradzieży. Działania rozpoczęły się 10 maja i potrwają co najmniej do końca miesiąca.
1 1 0 0 0 7.05.2010Makro Cash & Carry promuje markę Aro w ogólnopolskiej kampanii4 maja rozpoczęła się ogólnopolska kampania promująca markę Aro. Po raz pierwszy marka, która jest dostępna wyłącznie w tradycyjnych polskich sklepach, będzie promowana jednocześnie za pośrednictwem telewizji, prasy branżowej, Internetu i materiałów POS. Głównym celem kampanii jest dodatkowe wsparcie właścicieli sklepów detalicznych, którzy stanowią ważną grupę klientów Makro Cash & Carry.
0 1 0 0 0 7.05.2010Roller Sushi – nowa marka fast food na polskim rynku8 maja zadebiutuje na polskim rynku nowa marka. Roller Sushi to sieć restauracji typu fresh fast food, serwująca sushi w rolkach. Jako pierwsi rollera spróbują klienci Centrum Handlowego M1 Warszawa-Marki, gdzie w weekend 8–9 maja nastąpi wielkie otwarcie. Startowi działalności Roller Sushi towarzyszy kampania outdoorowa – reklama na autobusach warszawskich, billboardy na terenie Centrum Handlowego M1 Marki oraz na trasie dojazdu do Centrum, a także kampania reklamowa w Internecie.