SAR wdraża wytyczne antygreenwashingowe
  • 0
  • 1
2.06.2022

SAR wdraża wytyczne antygreenwashingowe

Podczas zwyczajnego walnego zgromadzenia członków Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR uczestnicy podjęli uchwałę w sprawie przeciwdziałania pseudoekologicznemu marketingowi.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54718 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

2 czerwca 2022

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
2.06.2022

„Dbaj o ubranie. Czytaj. Sprawdzaj. Pielęgnuj”. LPP startuje z kampanią na temat pielęgnacji odzieży

Świadomość wpływu naszych codziennych decyzji dotyczących pielęgnacji odzieży na środowisko rośnie. Jak jednak pokazuje badanie przeprowadzone przez ARC Rynek i Opinia na zlecenie LPP, idea zrównoważonej mody nadal dla wielu osób nie jest powszechnym pojęciem. O tym, jak nasze nawyki mogą wpływać nie tylko na ubrania, ale też na oszczędność wody, energii i emisję CO2, mówi kampania „Dbaj o ubranie” polskiej firmy odzieżowej.

  • 4
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
2.06.2022

Cezary Pazura i Ewa Kasprzyk edukują na temat cyberbezpieczeństwa

Polacy, pomimo coraz większej aktywności w przestrzeni cyfrowej, wciąż nie dysponują dostatecznie dużą wiedzą z obszaru cyberbezpieczeństwa. Dlatego od 2018 r. sektor bankowy w Polsce realizuje wspólną kampanię filmową „Bankowcy dla cyberedukacji”, koordynowaną przez Fundację Warszawski Instytut Bankowości we współpracy ze Związkiem Banków Polskich. W tegorocznej edycji do grona ambasadorów kampanii dołączyli aktorzy Cezary Pazura i Ewa Kasprzyk.