Polacy krócej oglądają Netflixa na smartfonach - Marketing przy Kawie
Polacy krócej oglądają Netflixa na smartfonach
Advertisement
  • 0
  • 2
6.06.2022

Polacy krócej oglądają Netflixa na smartfonach

Agencja Spicy Mobile sprawdziła, jak wygląda pozycja aplikacji mobilnej Netflix w Polsce. To, co może zaniepokoić właścicieli platformy, to znacząco krótszy czas, jaki użytkownicy spędzają w aplikacji mobilnej.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56294 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

6 czerwca 2022