0 1 0 0 0 30.05.2011Marketing słodyczy w Akademii Leona Koźmińskiego1 czerwca 2011 r. w Akademii Leona Koźmińskiego odbędzie się „Dzień czekolady”, czyli cykl wykładów i warsztatów poświęconych marketingowi słodyczy, a szczególnie czekolady, oraz trendom na rynku kakao.
1 1 0 0 0 30.05.2011Devi odświeża markę (wideo)Devi, firma oferująca elektryczne systemy grzewcze, odświeża markę. Zmiany obejmują zarówno logo, jak i nową strategię marki. Nowe logo zaprojektowała duńska agencja Kontrapunkt.
1 1 0 0 0 30.05.2011Kampania po sąsiedzku (wideo)W telewizji, radiu i internecie trwa zintegrowana kampania serwisu Tablica.pl, pt. „Sprzedawaj po sąsiedzku”. Ideą serwisu jest dostarczenie prostego sposobu na pozbycie się rzeczy, których nie potrzebujemy, a które mogą przydać się innym.
1 1 0 0 0 30.05.2011Nowa kampania reklamowa ING (wideo)W kampanii Otwartego Konta Oszczędnościowego ING Bank Śląski sięga po kolejną uniwersalną prawdę życiową – jaki stan konta, taki stan ducha. W spocie telewizyjnym wypowiada ją Marek Kondrat, składając życzenia dobrego stanu konta solenizantom obchodzącym w danym dniu imieniny.
0 1 0 0 0 27.05.2011Zgłoszenia do konkursu Effie Awards 2011Do 30 czerwca można zgłaszać kampanie do XII edycji Międzynarodowego Konkursu Efektywności Komunikacji Marketingowej Effie Awards w Polsce. W konkursie nagradzane i wyróżniane są najskuteczniejsze projekty branży komunikacji marketingowej.
0 1 0 0 0 27.05.2011Marka Tarczyn wzbogaca słownictwo konsumentów i odświeża swoje logoDandys, echolalia, ekwator, homofon, locja, mandryla, filumenista. To tylko niektóre słowa, których znaczenie mogą poznać albo przypomnieć sobie konsumenci soków Tarczyn (Agros-Nova). Okazją do tego jest otwarcie każdej kolejnej butelki soku. Wyzwaniem był nie tylko wybór słów (jest ich prawie 400), ale też zredagowanie ich lapidarnych definicji, które musiały zmieścić się pod zakrętkami. Twórców serii soków z leksykalnymi niespodziankami wsparło w tym zadaniu wydawnictwo Greg.
1 1 0 0 0 27.05.2011Czerwcowe „Zwierciadło” reklamowane w telewizji (wideo)Od 25 maja można oglądać reklamę telewizyjną czerwcowego numeru magazynu „Zwierciadło”. Kampania przygotowana przez agencję Directors ma ugruntowywać wizerunek „Zwierciadła” jako miesięcznika o głębszej tematyce, przeciwstawiającego się szybkiemu konsumowaniu życia, ale nowoczesnego i prestiżowego.
3 1 0 0 0 27.05.2011O co chodzi z tą pralką na molo? (wideo)Zastanawiały się nad tym od środy setki tysięcy internautów. Kamery jednego z popularnych programów informacyjnych uchwyciły i pokazały na żywo absurdalną sytuację rozgrywającą się na sopockim molo. Wciąż rodziły się nowe spekulacje – czy to zabawa zagubionych po juwenaliach studentów, czy może akcja promocyjna jednego z producentów AGD? Odpowiedź jest jednak inna….
0 1 0 0 0 27.05.2011Powstała CEE Media Monitoring GroupCEE Media Monitoring Group to nowa organizacja w ramach FIBEP, skupiająca osiem środkowoeuropejskich firm monitorujących media. Jej powstanie ogłosił Press-Service Monitoring Mediów podczas 44. Kongresu Stowarzyszenia Agencji Monitorujących Media (FIBEP) w Salonikach (18–21 maja 2011 r.).
0 1 0 0 0 27.05.2011Rainbow Tours promuje nowe taryfy wakacyjneBiuro podróży Rainbow Tours promuje spotami telewizyjnymi oraz online swoje nowe oferty wakacyjne: taryfę „Dzieciaki górą” (dla rodzin z dziećmi) oraz „Plaża pod nosem” (dla preferujących hotele blisko plaży).