2 1 0 0 1 25.05.2011Najbardziej kontrowersyjne brytyjskie reklamy (wideo)Telewizyjny spot firmy bukmacherskiej Paddy Power był w ubiegłym roku najczęściej skarżoną brytyjską reklamą – donosi dziennik „Guardian”. Pozostałe to m.in. kampanie kliniki aborcyjnej i Departamentu Energii i Zmian Klimatycznych.
0 2 0 0 1 25.05.2011Rich media kung-fuOd 23 do 29 maja trwa kampania internetowa filmu „Kung Fu Panda 2”, wykorzystująca rich media. Kreacje przygotowane przez dom mediowy Mindshare Polska oraz agencję kreatywną Made in Mind (Mindshare) dawały internautom władzę nad bohaterem filmu.
0 1 0 0 0 25.05.2011Globalna komunikacja oczami ekspertówWedług międzynarodowego badania Public Relations Global Network, 70% specjalistów od komunikacji zamierza w ciągu najbliższych pięciu lat wprowadzić do swoich organizacji marketing globalny.
0 2 0 0 0 25.05.2011Nowy wizerunek marki AquaformFirma Aquaform, jeden z największych producentów wyposażenia łazienek, zakończyła prace nad nową koncepcją identyfikacji wizualnej marki. W pierwszym etapie unowocześniono logotyp i materiały promocyjne firmy. Proces rebrandingu obejmie docelowo zmianę oznakowania i materiałów merchandisingowych w blisko 1000 punktach sprzedaży. Firma planuje też wiele działań komunikacyjnych o charakterze lifestyle'owym i społecznościowym.
2 1 0 0 0 25.05.2011Nowy spot promujący Vibovit do sypania na język (wideo)Pstryczki Języczki to Vibovit strzelający na języku. Nazwa nawiązuje do nieformalnego zwyczaju konsumpcji proszku bez rozpuszczania w wodzie. Spot tej nowości z portfolio Tevy Pharmaceuticals zrealizowała agencja Hand Made.
0 1 0 0 0 25.05.2011W salonach BMW muzyka od Mood MediaMood Media Corporation, dostawca rozwiązań marketingowych w miejscu sprzedaży, rozpoczęła współpracę z salonami BMW Bawaria Motors. Umowę podpisano na trzy lata. Eksperci z Mood Media dostarczą muzykę do flagowych lokalizacji BMW w Polsce. Jest to kolejna firma z branży motoryzacyjnej, która skorzysta z tego typu rozwiązań.
0 1 0 0 0 25.05.2011United PR dla Nokia Siemens NetworksAgencja United PR rozpoczęła współpracę z polskim oddziałem firmy Nokia Siemens Networks. W ramach zobowiązań kontraktowych agencja będzie odpowiedzialna m.in. za działania z zakresu komunikacji zewnętrznej firmy, a w szczególności za relacje z mediami.
0 1 0 0 0 25.05.2011SMB bada rynek usług call centerDziałająca przy SMB Grupa Call Center rozpoczyna kolejną edycję badań polskiego rynku usług call center. W najbliższych dniach do firm call center zostaną rozesłane informacje o badaniu wraz z formularzem. Badanie potrwa do 30 czerwca. Wszystkie zgłoszone firmy otrzymają raport z badania.
0 1 0 0 2 25.05.2011IAB udostępnia najnowszy raport strategicznyIAB Polska opublikowało „Raport strategiczny IAB Polska Internet 2010 Polska – Europa – Świat”. To ósme już roczne podsumowanie działalności prowadzonej na rynku internetowym i interaktywnym w naszym kraju.
1 4 0 0 0 25.05.2011Hossa Finance z nową strategią i wizerunkiem (wideo)Firma doradztwa finansowego Hossa Finance rozpoczyna realizację nowej strategii biznesowej, która została oparta na idei strategicznej „Forever green”. Za główne cele uznano zwiększenie rozpoznawalności marki, szczególnie w województwach zachodniopomorskim i lubuskim oraz standaryzację w obszarach operacyjnych, które pozwolą na rozwój sieci sprzedaży. Nowa strategia Hossa Finance powstała we współpracy z firmą doradczą Rubikom Strategy Consultants.