Espresso

24 maja 2011

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
24.05.2011

Dita Von Teese projektuje i pozuje dla Cointreau (wideo)

Dita Von Teese, jedna z najseksowniejszych kobiet świata, królowa burleski oraz muza stylistów zaprojektowała specjalnie dla marki Cointreau ekskluzywny kuferek. Jego wnętrze kryje cointreau-wersyjną zawartość – zestaw do kobiecego koktajlu Cosmopolitan, znanego m.in. z serialu „Seks w wielkim mieście”. W kuferku, wśród licznych szufladek na biżuterię i kosmetyki, znajduje się pomarańczowy likier Cointreau, dwa charakterystyczne kieliszki koktajlowe oraz różowy shaker.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 1
24.05.2011

Efekty kampanii Panda Security w mediach społecznościowych

Konsumencki program Beta 2012 firmy Panda Security odnotował rekordową liczbę uczestników dzięki aktywnemu zaangażowaniu członków społeczności marki w serwisach Facebook, Twitter oraz na forach wsparcia technicznego. Liczba osób, które pobrały nową wersję programu, wzrosła o 125%, a liczba użytkowników, którzy aktywowali związane z nią usługi, zwiększyła się o 61% (w ubiegłym roku było to 21%). Firma otrzymała też cenne uwagi od użytkowników z 83 krajów. Będą one uwzględniane w procesie udoskonalania technologii produktu przed wprowadzeniem go do oferty pod koniec czerwca br.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
24.05.2011

VI edycja Golden Arrow – 141 prac do oceny

Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego oraz VFP Communications Ltd. – współorganizatorzy VI edycji konkursu branży marketingu zintegrowanego Golden Arrow ostatecznie zamknęli listę zgłoszeń. Do konkursu 65 firm zgłosiło 141 prac w 14 kategoriach, z czego najwięcej w następujących: Marketing internetowy – kampania internetowa – 22 zgłoszenia, Experiential marketing – 17 zgłoszeń oraz Kampania zintegrowana B2C – 16 prac.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
24.05.2011

Wyniki badań wykorzystania wirtualnych doradców w biznesie

W Polsce przeprowadzono pierwsze badania, których celem było porównanie kosztów i korzyści zastosowania wirtualnego asystenta w biznesie. Prawie wszystkie ankietowane firmy zadeklarowały, że poprawił on wizerunek ich marki, natomiast 62 proc. respondentów stwierdziło, iż ułatwił bezpośrednią komunikację z klientami. Raport przygotowała w ramach swojej pracy doktorskiej Karolina Kuligowska z Wydziału Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Warszawskiego.

Poprzednie Następne