Marka Tarczyn wzbogaca słownictwo konsumentów i odświeża swoje logo
  • 0
  • 1
27.05.2011

Marka Tarczyn wzbogaca słownictwo konsumentów i odświeża swoje logo

Dandys, echolalia, ekwator, homofon, locja, mandryla, filumenista. To tylko niektóre słowa, których znaczenie mogą poznać albo przypomnieć sobie konsumenci soków Tarczyn (Agros-Nova). Okazją do tego jest otwarcie każdej kolejnej butelki soku. Wyzwaniem był nie tylko wybór słów (jest ich prawie 400), ale też zredagowanie ich lapidarnych definicji, które musiały zmieścić się pod zakrętkami. Twórców serii soków z leksykalnymi  niespodziankami wsparło w tym zadaniu wydawnictwo Greg.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

45137 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

27 maja 2011