Kampania po sąsiedzku (wideo)
  • 1
  • 1
30.05.2011

Kampania po sąsiedzku (wideo)

W telewizji, radiu i internecie trwa zintegrowana kampania serwisu Tablica.pl, pt. „Sprzedawaj po sąsiedzku”. Ideą serwisu jest dostarczenie prostego sposobu na pozbycie się rzeczy, których nie potrzebujemy, a które mogą przydać się innym.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

30 maja 2011

27 maja 2011

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
27.05.2011

Marka Tarczyn wzbogaca słownictwo konsumentów i odświeża swoje logo

Dandys, echolalia, ekwator, homofon, locja, mandryla, filumenista. To tylko niektóre słowa, których znaczenie mogą poznać albo przypomnieć sobie konsumenci soków Tarczyn (Agros-Nova). Okazją do tego jest otwarcie każdej kolejnej butelki soku. Wyzwaniem był nie tylko wybór słów (jest ich prawie 400), ale też zredagowanie ich lapidarnych definicji, które musiały zmieścić się pod zakrętkami. Twórców serii soków z leksykalnymi  niespodziankami wsparło w tym zadaniu wydawnictwo Greg.