Nowa kampania reklamowa ING (wideo)
  • 1
  • 1
30.05.2011

Nowa kampania reklamowa ING (wideo)

W kampanii Otwartego Konta Oszczędnościowego ING Bank Śląski sięga po kolejną uniwersalną prawdę życiową – jaki stan konta, taki stan ducha. W spocie telewizyjnym wypowiada ją Marek Kondrat, składając życzenia dobrego stanu konta solenizantom obchodzącym w danym dniu imieniny.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54813 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

27 maja 2011

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
27.05.2011

Marka Tarczyn wzbogaca słownictwo konsumentów i odświeża swoje logo

Dandys, echolalia, ekwator, homofon, locja, mandryla, filumenista. To tylko niektóre słowa, których znaczenie mogą poznać albo przypomnieć sobie konsumenci soków Tarczyn (Agros-Nova). Okazją do tego jest otwarcie każdej kolejnej butelki soku. Wyzwaniem był nie tylko wybór słów (jest ich prawie 400), ale też zredagowanie ich lapidarnych definicji, które musiały zmieścić się pod zakrętkami. Twórców serii soków z leksykalnymi  niespodziankami wsparło w tym zadaniu wydawnictwo Greg.