O co chodzi z tą pralką na molo? (wideo)
  • 3
  • 1
27.05.2011

O co chodzi z tą pralką na molo? (wideo)

Zastanawiały się nad tym od środy setki tysięcy internautów. Kamery jednego z popularnych programów informacyjnych uchwyciły i pokazały na żywo absurdalną sytuację rozgrywającą się na sopockim molo. Wciąż rodziły się nowe spekulacje – czy to zabawa zagubionych po juwenaliach studentów, czy może akcja promocyjna jednego z producentów AGD? Odpowiedź jest jednak inna….

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54813 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

27 maja 2011

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
27.05.2011

Pierwsze wielobranżowe badanie ROPO w Polsce

Grupa Divante oraz IMAS International prowadzą pierwsze w Polsce wielobranżowe badania interakcji pomiędzy kanałami on-line i off-line. Zjawisko ROPO pokazuje, jak bardzo powiązane są światy on-line i off-line. Do badania wytypowano 25 branż (od odzieżowej po ubezpieczeniową). Badanie jest realizowane w autorskiej metodologii, która umożliwić ma poznanie wszystkich interakcji pomiędzy on-line a off-line w trakcie procesu zakupowego.