0 1 0 0 0 27.07.2012100 najcenniejszych gwiazd polskiego show-biznesu według „Forbesa”„Forbes” opublikował ranking, w którym znalazło się stu najlepiej zarabiających polskich celebrytów.
0 2 0 0 0 27.07.2012Leibniz reklamuje promocję konsumenckąMarka Leibniz reklamuje trwającą od 2 lipca do 12 listopada promocję konsumencką.
0 1 0 0 0 27.07.2012Muzeum Powstania Warszawskiego z agencją public relationsPromocją projektu Muzeum Powstania Warszawskiego „63 dni z życia Warszawy” oraz „Graffiti Jam w In-City” zajmie się agencja Kostrzewa PR.
0 2 0 0 2 27.07.2012Frugo ostrzega fanów: „decybele wichrują pekaesy”!Od 27 lipca do końca sierpnia w miejscach większych imprez muzycznych w całym kraju ustawiane będą nadmuchiwane nośniki reklamowe z komunikatami marki Frugo. Będą to zabawne ostrzeżenia przed skutkami ubocznymi przebywania w pobliżu najgorętszych koncertowych aren.
1 1 0 0 0 27.07.2012Danone reklamuje nowy produkt „Ale Jogurtowy” (wideo)W nowym spocie Danone poznajemy powolnego chrupacza porankowego oraz produkt z rodziny Danone – Ale Jogurtowy. Wyrób polecany jest jako zamiennik mleka, do jedzenia z płatkami.
0 1 0 0 1 27.07.2012Wypalanie śladów w mózgu. Wstęp do teorii komunikacji marketingowejUkazało się właśnie nowe wydanie książki „Wypalanie śladów w mózgu. Wstęp do teorii komunikacji marketingowej” pod red. dra Krzysztofa Sołoduchy. Książka jest wynikiem długookresowej, praktycznej aktywności komunikacyjnej na rynku agencji Klaxon Communications oraz pracy akademickiej prowadzonej przez kilka ostatnich lat w ramach grantów naukowych uzyskanych na przygotowanie publikacji.
1 1 0 0 0 26.07.2012Szkolne lata Henia w nowej reklamie Tesco (wideo)Nowy spot Tesco pt. „Zeszyt” ukazuje szkolne lata brand hero marki – Henia.
0 1 0 0 0 26.07.2012Talk Track – nowe narzędzie badawcze StreetcomStreetcom Polska wprowadza nowe narzędzie Talk Track. Jest to badanie rzeczywistych rozmów konsumentów o danej marce. Może być prowadzone dla różnych kategorii produktów w precyzyjnie określonej grupie.
0 1 0 0 0 26.07.2012Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości rozstrzygnęła przetarg na kampanię informacyjno-promocyjnąPrzetarg PARP wygrała spółka Mediacap. Spółka przygotuje i zrealizuje ogólnopolską kampanię informacyjno-promocyjną,dotyczącą poprawy wizerunku przedsiębiorców i promocji postaw przedsiębiorczych.
0 6 0 0 0 26.07.2012Ranking cytowań i informacji: czerwiec 2012W czerwcu liderem zestawienia w grupie dzienników ogólnopolskich została „Gazeta Wyborcza” (227). Zdecydowanie najczęściej powoływano się na sensacyjną informację, jakoby rosyjska historyk, profesor Natalia Lebiediewa odkryła tzw. białoruską listę katyńską (W. Radziwinowicz, „Lista Stalina”, 21.06.12). Szybko okazało się jednak, że dokument jest znany od lat i nie wnosi do sprawy niczego nowego – wynika z rankingu przygotowanego przez firmę Newton Media.