0 1 0 0 0 16.07.2012Sphinx promuje promocje „Happy hours”Sphinx rozpoczyna kampanie marketingowe, prowadzone wokół nowej odsłony promocji „Happy hours” oraz nowo wprowadzanych ofert specjalnych „Szklanka gratis” i „Orbit”. W kampaniach wokół nowych ofert wykorzystywane są materiały BTL – ulotki, plakaty, roll-upy i tzw. table standy.
0 2 0 0 0 16.07.2012Kampania społeczna „Pływam bez promili”Rozpoczyna się 6. edycja kampanii społecznej „Pływam bez promili”. Akcja ma uświadomić, że alkohol, nawet w niewielkiej ilości, znacznie zwiększa ryzyko utonięcia. Kampanię wspierają sportowcy, m.in. mistrz świata w pływaniu na 800 m. z Melbourne Przemysław Stańczyk.
1 1 0 0 0 16.07.2012Prognoza pogody w kontynuacji kampanii o cyfryzacji telewizji (wideo)Siódmy spot kampanii o cyfryzacji telewizji pokazuje prognozę pogody, podczas której prezenter walczy nie tylko z zachowaniem fryzury „na pożyczkę”, ale także ze zbliżającym się tornadem.
0 1 0 0 0 16.07.2012„Wet & Hot Black Mate” – marka Black wybiera miss bikiniMarka Black rozpoczyna konkurs „Wet & Hot Black Mate”, w którym wybierana będzie miss bikini. Autorka najciekawszego i najbardziej energetycznego zdjęcia stanie się tzw. Black Mate. Biorące udział w konkursie kobiety powinny wystąpić na zdjęciu wyłącznie w czarnym lub białym bikini.
1 1 0 0 0 16.07.2012Spot promujący nowe atrakcje w kopalni soli w Wieliczce (wideo)W kopalni soli Wieliczka w ramach projektu Szlaki Nowej Przygody stworzono nową trasę – Trasę Górniczą.
0 1 0 0 0 16.07.2012Fundacja dla Zdrowia z agencją public relationsAgencja HealthThink Public Relations nawiązała współpracę z działającą od stycznia tego roku Fundacją dla Zdrowia.
1 1 0 0 0 16.07.2012Lato Festiwali – druga odsłona konkursu marki Burn dla fanów festiwali muzycznych (wideo)W ramach kampanii Burn Lato Festiwali wielbiciele muzyki elektronicznej mogą wygrać karnety na festiwale Burn Selector w Krakowie oraz Sunrise w Kołobrzegu.
0 1 0 0 0 15.07.2012Rebelia Kultury na Warmii od lipca do październikaW lipcu rozpoczęła się promocja Warmii, pod nazwą Rebelia Kultury. Potrwa cztery miesiące, a jej celem jest odróżnienie regionu od Mazur, znanych ze swej spektakularnej kampanii Mazury Cud Natury.
0 1 0 0 0 15.07.2012Polskie call centers z nagrodami Contact Center World AwardsPodczas kongresu Contact Center World Awards w Londynie pod koniec czerwca przyznano nagrody dla call centers z regionu EMEA. Wśród laureatów znalazły się dwie firmy z Polski: 4Life Direct (wyróżnione dwukrotnie złotem) oraz Mellon (srebro). Na shortliście znajdowała się jeszcze jedna firma z Polski – ITI Neovision, która walczyła o nagrody w trzech kategoriach.
0 1 0 0 0 13.07.2012Agencja Prelite dla Bridgestone PoznańPrelite Public Relations rozpoczęła współpracę z producentem opon Bridgestone Poznań. W ramach współpracy z nowym klientem poznańska firma odpowiedzialna jest za komunikację zewnętrzną w zakresie employer branding.