Muzeum Powstania Warszawskiego z agencją public relations
  • 0
  • 1
27.07.2012

Muzeum Powstania Warszawskiego z agencją public relations

Promocją projektu Muzeum Powstania Warszawskiego „63 dni z życia Warszawy” oraz „Graffiti Jam w In-City” zajmie się agencja Kostrzewa PR.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

27 lipca 2012

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
27.07.2012

Wypalanie śladów w mózgu. Wstęp do teorii komunikacji marketingowej

Ukazało się właśnie nowe wydanie książki „Wypalanie śladów w mózgu. Wstęp do teorii komunikacji marketingowej” pod red. dra Krzysztofa Sołoduchy. Książka jest wynikiem długookresowej, praktycznej aktywności komunikacyjnej na rynku agencji Klaxon Communications oraz pracy akademickiej prowadzonej przez kilka ostatnich lat w ramach grantów naukowych uzyskanych na przygotowanie publikacji.

26 lipca 2012