0 2 27.07.2012Leibniz reklamuje promocję konsumenckąkampanie reklamowe TweetMarka Leibniz reklamuje trwającą od 2 lipca do 12 listopada promocję konsumencką.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54719 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 27.07.2012Muzeum Powstania Warszawskiego z agencją public relationsPromocją projektu Muzeum Powstania Warszawskiego „63 dni z życia Warszawy” oraz „Graffiti Jam w In-City” zajmie się agencja Kostrzewa PR.
0 2 0 0 0 27.07.2012Frugo ostrzega fanów: „decybele wichrują pekaesy”!Od 27 lipca do końca sierpnia w miejscach większych imprez muzycznych w całym kraju ustawiane będą nadmuchiwane nośniki reklamowe z komunikatami marki Frugo. Będą to zabawne ostrzeżenia przed skutkami ubocznymi przebywania w pobliżu najgorętszych koncertowych aren.
1 1 0 0 0 27.07.2012Danone reklamuje nowy produkt „Ale Jogurtowy” (wideo)W nowym spocie Danone poznajemy powolnego chrupacza porankowego oraz produkt z rodziny Danone – Ale Jogurtowy. Wyrób polecany jest jako zamiennik mleka, do jedzenia z płatkami.
0 1 0 0 0 27.07.2012Wypalanie śladów w mózgu. Wstęp do teorii komunikacji marketingowejUkazało się właśnie nowe wydanie książki „Wypalanie śladów w mózgu. Wstęp do teorii komunikacji marketingowej” pod red. dra Krzysztofa Sołoduchy. Książka jest wynikiem długookresowej, praktycznej aktywności komunikacyjnej na rynku agencji Klaxon Communications oraz pracy akademickiej prowadzonej przez kilka ostatnich lat w ramach grantów naukowych uzyskanych na przygotowanie publikacji.