Frugo ostrzega fanów: „decybele wichrują pekaesy”!
  • 0
  • 2
27.07.2012

Frugo ostrzega fanów: „decybele wichrują pekaesy”!

Od 27 lipca do końca sierpnia w miejscach większych imprez muzycznych w całym kraju ustawiane będą nadmuchiwane nośniki reklamowe z komunikatami marki Frugo. Będą to zabawne ostrzeżenia przed skutkami ubocznymi przebywania w pobliżu najgorętszych koncertowych aren.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

m

12 lat temu

just wondering

czy te mlodziezowe teksty pisał 50-letni dziad, ktoremu wydaje sie, ze swietnie zna jezyk mlodziezy?

Rozwiń komentarze

27 lipca 2012

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 2
27.07.2012

Wypalanie śladów w mózgu. Wstęp do teorii komunikacji marketingowej

Ukazało się właśnie nowe wydanie książki „Wypalanie śladów w mózgu. Wstęp do teorii komunikacji marketingowej” pod red. dra Krzysztofa Sołoduchy. Książka jest wynikiem długookresowej, praktycznej aktywności komunikacyjnej na rynku agencji Klaxon Communications oraz pracy akademickiej prowadzonej przez kilka ostatnich lat w ramach grantów naukowych uzyskanych na przygotowanie publikacji.

26 lipca 2012