1 1 26.07.2012Szkolne lata Henia w nowej reklamie Tesco (wideo)kampanie reklamowe TweetNowy spot Tesco pt. „Zeszyt” ukazuje szkolne lata brand hero marki – Henia.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54857 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 26.07.2012Talk Track – nowe narzędzie badawcze StreetcomStreetcom Polska wprowadza nowe narzędzie Talk Track. Jest to badanie rzeczywistych rozmów konsumentów o danej marce. Może być prowadzone dla różnych kategorii produktów w precyzyjnie określonej grupie.
0 1 0 0 0 26.07.2012Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości rozstrzygnęła przetarg na kampanię informacyjno-promocyjnąPrzetarg PARP wygrała spółka Mediacap. Spółka przygotuje i zrealizuje ogólnopolską kampanię informacyjno-promocyjną,dotyczącą poprawy wizerunku przedsiębiorców i promocji postaw przedsiębiorczych.
0 6 0 0 0 26.07.2012Ranking cytowań i informacji: czerwiec 2012W czerwcu liderem zestawienia w grupie dzienników ogólnopolskich została „Gazeta Wyborcza” (227). Zdecydowanie najczęściej powoływano się na sensacyjną informację, jakoby rosyjska historyk, profesor Natalia Lebiediewa odkryła tzw. białoruską listę katyńską (W. Radziwinowicz, „Lista Stalina”, 21.06.12). Szybko okazało się jednak, że dokument jest znany od lat i nie wnosi do sprawy niczego nowego – wynika z rankingu przygotowanego przez firmę Newton Media.
0 1 0 0 0 26.07.2012Prywatne treści są najcenniejsze – twierdzą internauci77% respondentów uważa, że bezpieczeństwo prywatnych treści jest ważniejsze niż chronienie samego urządzenia do korzystania z Internetu – wynika z badań dostarczonych przez firmę F-Secure.