Wypalanie śladów w mózgu. Wstęp do teorii komunikacji marketingowej
  • 0
  • 1
27.07.2012

Wypalanie śladów w mózgu. Wstęp do teorii komunikacji marketingowej

Ukazało się właśnie nowe wydanie książki „Wypalanie śladów w mózgu. Wstęp do teorii komunikacji marketingowej” pod red. dra Krzysztofa Sołoduchy. Książka jest wynikiem długookresowej, praktycznej aktywności komunikacyjnej na rynku agencji Klaxon Communications oraz pracy akademickiej prowadzonej przez kilka ostatnich lat w ramach grantów naukowych uzyskanych na przygotowanie publikacji.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54813 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Wojtek

12 lat temu

CHiałbym kupić

A gdzie mogę kupić?

No chyba, że wywołacie we mnie bardzo pozytywne emocje, które zwiążą mnie jeszcze silniej z Waszą marką i dacie mi piękny prezent ;)

Pozdrawiam

Wojtek

26 lipca 2012

  • 0
  • 6
  • 0
  • 0
  • 1
26.07.2012

Ranking cytowań i informacji: czerwiec 2012

W czerwcu liderem zestawienia w grupie dzienników ogólnopolskich została „Gazeta Wyborcza” (227). Zdecydowanie najczęściej powoływano się na sensacyjną informację, jakoby rosyjska historyk, profesor Natalia Lebiediewa odkryła tzw. białoruską listę katyńską (W. Radziwinowicz, „Lista Stalina”, 21.06.12). Szybko okazało się jednak, że dokument jest znany od lat i nie wnosi do sprawy niczego nowego – wynika z rankingu przygotowanego przez firmę Newton Media.