Virgin Mobile w Polsce
  • 0
  • 1
23.08.2012

Virgin Mobile w Polsce

22 sierpnia działalność rozpoczął nowy operator komórkowy – Virgin Mobile Polska. Oferuje usługi prepaid z darmowym dostępem do Internetu do końca 2012 r. Operator chce wyróżniać się na polskim rynku jakością obsługi użytkowników telefonów na kartę oraz nowoczesną komunikacją z klientami, m.in. poprzez portale społecznościowe.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

kosma

12 lat temu

No, no to ciekawe...

Jak Virgin Mobile chce zapewnić wysoką jakość usług, korzystając z infrastruktury istniejących sieci, skoro od czasu przejęcia sieci Idea przez Orange jakość tej obsługi systematycznie spada? Obecnie w zasadzie w każdej działającej w Polsce sieci, nagminne jest zjawisko przerywania rozmów, słabej lub żadnej słyszalności co najmniej jednego z rozmówców, pojawianie się komunikatu o niedostępności abonenta mimo, iż jest on dostępny. Próba reklamowania kończy się zwykle żenującą zabawą "w podchody".
Dla przykładu przed kilku laty w sieci Orange reklamowałem przerywanie praktycznie każdej rozmowy, połączoną zwykle z niezrozumiałym bełkotem słyszanym w słuchawce. Pierwsza reakcja konsultanta (zgodnie z procedurą - jak sądzę), była była następująca:" ma pan uszkodzony telefon". udałem się więc do serwisu gdzie wgrano mi oprogramowanie od nowa (działania pozorne?!). Oczywiście nic nie pomogło. Zmieniłem więc aparat, bo przypadkiem miałem nowy, efekt podobny jak wyżej. Po ponownym telefonie do biura obsługi, poradzono mi abym zapisywał daty i godziny rozmów, których nie udało mi się zrealizować w całości połączenia. Po spełnieniu i tego warunku, zaproponowano mi bym zebrał więcej takich zapisów i napisał pismo. Zrobiłem i to. W efekcie otrzymałem w prezencie jakąś usługę (średnio mi potrzebną), oczywiście nieustannie występowała reklamowana przeze mnie uciążliwość. Po kolejnym telefonie zaproponowano mi bym dzwonił w sprawie reklamacji w ciągu 24 godzin od zaistnienia problemu. W tym momencie uznałem, że sieć nie jest w stanie zestawić poprawnie połączenia, postępuje niepoważnie i rozwiązałem umowę.
W Play przez ok. 3 miesiące było dobrze, a potem nastąpiły podobne problemy. Doczekałem więc do zakończenia terminu umowy. Należy dodać, że w tej z kolei sieci obsługa biura obsługi była po prostu denna. Podejrzewam, że na szkoleniach , o ile takie w ogóle były, nie powiedziano konsultantom jak mają się zachowywać, rozmowy przypominały najczęściej dialogi z przedszkolakiem. Za to tekst potwierdzający rozwiązanie umowy posiadał konwencję decyzji administracyjnej, a nie przyjęcia do wiadomości mojej uprawnionej decyzji. Obecnie jestem w t-Mobile i bywa podobnie tylko trochę rzadziej, za to od czasu zniknięcia marki Era pojawiły się napastliwe smsy zachęcające do grania, pobierania muzyki....
Życzę Virgin Mobile wszystkiego najlepszego.
kosma

23 sierpnia 2012

22 sierpnia 2012