0 2 0 0 0 27.08.2012Analiza widowni internetowej w krajach Europy Środkowo-WschodniejAnaliza widowni internetowej wybranych krajów Europy Środkowo-Wschodniej, przeprowadzona przez firmę Gemius, umożliwia wskazanie charakterystycznych cech dla poszczególnych rynków regionu.
1 2 0 0 0 27.08.2012BNP Paribas znów promuje kredyty na realizację planów (wideo)27 sierpnia rozpoczyna się jesienna odsłona kampanii reklamowej kredytów gotówkowych i samochodowych BNP Paribas. Jej hasło brzmi: „Porozmawiajmy o Twoich planach”.
0 1 0 0 0 27.08.2012NKT Cables w Polsce współpracuje z agencją reklamowąRealizacją kampanii dla polskiego oddziału NKT Cables, producenta systemów kablowych, zajmie się Grupa Reklamowa Niedzielski.
0 1 0 0 0 27.08.2012Telepizza żegna wakacjeNa koniec wakacji Telepizza przygotowała nową akcję marketingową. Od 27 sierpnia do 2 września obowiązywać będzie oferta: „Pożegnanie wakacji”.
0 1 0 0 0 27.08.2012Awanse, zmiany i nowy projekt w MconnectionFunkcję media directora w domu mediowym Mconnection objął Łukasz Kwaśniewicz. Będzie odpowiedzialny za opracowywanie i realizację planów zakupu mediów.
0 1 0 0 0 27.08.2012Tymon Tymański chuliganem27 sierpnia rusza „Operacja chuligan”, czyli pierwsza w Polsce zintegrowana kampania społeczna. Głównym bohaterem akcji jest muzyk, artysta i głos Radia Roxy – Tymon Tymański, który wciela się w rolę tytułowego chuligana.
0 6 0 0 0 27.08.2012Ranking cytowań i informacji – lipiec 2012W lipcu liderem zestawienia Newton Media w grupie dzienników ogólnopolskich została „Gazeta Wyborcza” (259 cytowań). Zdecydowanie najczęściej odwoływano się do artykułów dotyczących tzw. afery taśmowej, zwłaszcza zaś tych zamieszczonych w dzienniku 16 i 23 lipca (Krystyna Naszkowska, Aleksandra Szyłło: „W ukrytej kamerze o PSL: dziwne biznesy, ciepłe posady”; Marcin Kowalski, Aleksandra Szyłło: „Jak i z kim kręci telewizja Serafina”).
0 1 0 0 0 26.08.2012IV Kongres Online Marketing 2012 Masterclass „Jak skutecznie zawalczyć o dobrego klienta w Internecie?”25 października w warszawskim Multikinie Ursynów odbędzie się czwarty dobrze już znany marketerom Kongres Online Marketing. Tematem przewodnim konferencji jest „Jak skutecznie zawalczyć o dobrego klienta w internecie”, a dla czytelników newslettera Marketing przy Kawie (patrona medialnego) organizator przygotował dodatkowy rabat.
1 1 0 0 0 24.08.2012Polska odsłona globalnej kampanii Adidasa „All originals represent” (wideo)1 września marka Adidas Originals rozpoczyna polską edycję globalnej kampanii „All originals represent”. W przedsięwzięcie zostali zaangażowani ambasadorzy marki: piosenkarka Nicki Minaj, piosenkarz hip-hopowy Big Sean, koreański przedstawiciel muzyki pop 2NE1, koszykarz ligi NBA Derrick Rose oraz projektant mody Jeremy Scott.
0 1 0 0 0 24.08.2012Akcja „Foursquare Badge dla Warszawy”21 sierpnia ruszyła akcja, której celem jest zdobycie odznaki dla Warszawy w serwisie geolokalizacyjnym Foursquare. Internauci wybiorą, czy będzie to PKiN, Syrenka, czy Zamek Królewski.