0 2 0 0 0 29.11.2012Rynek reklamy online w III kwartale 2012 roku – raport GemiusAdMonitorNajpopularniejszym formatem reklamowym w polskim Internecie pozostaje niezmiennie double billboard, ale reklamodawcy coraz częściej stawiają na bardziej angażujące rozwiązania. Najwięcej reklam online emitują takie branże jak telekomunikacja, higiena i pielęgnacja, finanse, ubezpieczenia oraz maklerstwo – wynika z raportu GemiusAdMonitor za III kwartał 2012 roku.
0 1 0 0 0 28.11.2012W lutym odbędzie się Social Media Convent1 lutego 2013 r. w Gdańsku, w centrum konferencyjnym Gdańskiego Inkubatora Przedsiębiorczości Starter odbędzie się konferencja Social Media Convent, przeznaczona dla osób zajmujących się komunikacją w mediach społecznościowych. Wydarzenie składać się będzie z trzech głównych części: Social Media Trends, czyli prezentacji zaproszonych ekspertów, Case Study Festival – konkursu, w którym zmierzą się agencje, wreszcie Social Media SuperStars – testu wiedzy i umiejętności dla specjalistów.
0 2 0 0 0 28.11.2012 ARTYKUŁ SPONSOROWANYAkcja „Budget Cleaning” z kuponami i kartami SodexoZ myślą o firmach, które szukają sposobu na pełne wykorzystanie budżetu, Sodexo Motivation Solutions przygotowało specjalną ofertę pod nazwą „Budget Cleaning”. Akcja skierowana jest do firm, które nie chcą utracić środków pozostałych w budżecie marketingowym, ale jednocześnie zależy im na inwestycji w efektywne narzędzia, które przyniosą realne korzyści w kolejnym roku. Artykuł promocyjny
0 1 0 0 0 28.11.2012Provident wybiera dom mediowy OMD, rezygnuje ze StarlinkaProvident Polska rozpoczyna współpracę z domem mediowym OMD. Do przetargu zostało zaproszonych kilka domów mediowych, z których sporządzono listę czterech firm.
0 1 0 0 0 28.11.2012K2 i TNS Polska rozpoczynają współpracęFirma K2, właściciel marki Ambasada Trendów i agencja badawcza TNS Polska nawiązały współpracę partnerską. Jej celem jest poszerzenie liczby usług i wprowadzenie na rynek badań marketingowych, które weryfikują aktywności liderów w ramach kampanii związanych z marketingiem rekomendacji.
0 1 0 0 0 28.11.2012Polski bursztyn promowany w zagranicznych mediachKrajowa Izba Gospodarcza Bursztynu podpisała umowę z domem mediowym Arena Media. W ramach współpracy realizowane będą działania z zakresu planowania i zakupu powierzchni reklamowej na potrzeby kampanii promocyjnej polskiego bursztynu na rynkach zagranicznych.
0 1 0 0 0 28.11.2012Operator bankowy Fines rozpoczyna pierwszą współpracę z agencją PROperator bankowy Fines zlecił zintegrowaną obsługę komunikacyjną agencji Brandscope, która specjalizuje się w tworzeniu i wdrażaniu strategii marketingowych i PR. Umowa została podpisana w wyniku działań handlowych.
0 1 0 0 0 28.11.2012Robert Sowa wspiera kampanię reklamową „Mamo, zamień karpia na łososia”Zakład przetwórstwa rybnego Limito rozpoczyna kolejną kampanię outdoorową, w której weźmie udział kucharz Robert Sowa. Akcja promuje produkty z łososia norweskiego. Działania reklamowe odbywają się pod hasłem „Mamo, zamień karpia na łososia”.
0 1 0 0 0 28.11.2012Interaktywny Pajacyk na podłodze MultikinaPolska Akcja Humanitarna promuje program dożywiania dzieci Pajacyk, korzystając z nośników digital signage. Na podłogach interaktywnych Flooid rozmieszczonych w 23 Multikinach widoczna jest postać Pajacyka.
0 1 0 0 0 28.11.2012PKP Intercity namawia do kupowania biletów z wyprzedzeniemPKP Intercity rozpoczyna kampanię promocji cenowej. Akcja „Kup bilet wcześniej i podróżuj taniej nawet do -30%” ma zachęcić odbiorców do korzystania z pociągów kategorii premium oraz do planowania i zakupu biletów z wyprzedzeniem.