0 1 0 0 0 19.02.2013Wilogo.com wchodzi na polski rynekWilogo.com, internetowa społeczność specjalizująca się w projektowaniu logo i kreacji graficznej, uruchamia swoją usługę w języku polskim.
1 1 0 0 0 19.02.2013Tubylcy i piraci na wyspie w reklamie Lubisiów (wideo)Rozpoczęła się kampania reklamowa marki ciastek Petitki Lubisie (należącej do koncernu Kraft Foods), pod hasłem „Wyprawa Kolumba”. Akcja promuje produkt o nowym smaku.
1 1 0 0 0 19.02.2013Groszek w porcji na raz – kampania reklamowa Bonduelle (wideo)18 lutego rusza kampania telewizyjna firmy Bonduelle Polska. Jej celem jest prezentacja produktów „Puszki na raz”, które zawierają porcję do jednorazowego spożycia i mają ułatwiać łączenie wielu różnych warzyw w jednej potrawie.
0 1 0 0 0 19.02.2013Wrangler z nową agencją w social mediaW styczniu kompleksową obsługę w mediach społecznościowych marki Wrangler przejęła agencja HyperCrew. Poprowadzi ona strategię brandu i zajmie się realizacją jego działań w social media w Polsce, m.in. na Facebooku.
1 1 0 0 0 19.02.2013Gotówka w trzech krokach w reklamie Getin Banku (wideo)Getin Bank rozpoczyna kolejną kampanię wpisującą się w nową strategię. Bank stawia na promocję kredytów gotówkowych. Kampania nawiązująca do hasła „Getin Bank – praktycznie” wystartuje 18 lutego i potrwa do 24 marca. Obejmie przede wszystkim telewizję, gdzie pojawią się trzy wersje 15-sekundowych spotów.
0 1 0 0 0 19.02.2013Ingenious Technologies rozpoczyna działalność w PolsceNa polski rynek wchodzi firma Ingenious Technologies, zajmująca się dostarczaniem autorskiej technologii e-marketingowej. Powstała ona z przekształcenia Zieltraffic – międzynarodowej agencji świadczącej usługi z zakresu marketingu internetowego.
0 1 0 0 1 19.02.2013Trudna sytuacja na rynku reklamy w 2012 r. – raport StarlinkaSpowolnienie polskiej gospodarki nie sprzyja rynkowi reklamy. W 2012 r. rynek traci 5,2% wobec 2011 r., a jego wartość wynosi 7 mld 95 mln złotych – wynika z najnowszego raportu o rynku reklamowym, przygotowanego przez dom mediowy Starlink. Czwarty kwartał 2012 r. był słabszy od analogicznego kwartału poprzedniego roku o 4,9%. W ubiegłym roku z rynku odpłynęło ponad 389 mln złotych.
0 1 0 0 0 19.02.2013Kuba Wojewódzki wraca na FB jako Król TVN-uKuba Wojewódzki – Król TVN. To nazwa nowego konta, które znany dziennikarz założył wczoraj na Facebooku. Niecały miesiąc wcześniej (29 stycznia) usunął swój liczący ponad milion fanów facebookowy profil.
0 1 0 0 0 18.02.2013Reklama Profi „Bo zupa była prawdziwa” narusza Kodeks etyki reklamyKomisja Etyki Reklamy wydała opinię kwalifikującą ubiegłoroczną kampanię zup Profi jako naruszającą dobre obyczaje w reklamie.
1 1 0 0 1 18.02.2013„Nawet tam, gdzie diabeł mówi dobranoc” w reklamie Banku Pocztowego (wideo)17 lutego rozpoczęła się kampania reklamowa produktów Banku Pocztowego dla klientów detalicznych. Idea kreatywna „Nawet tam, gdzie diabeł mówi dobranoc” ma podkreślać dostępność oferty we wszystkich placówkach Poczty Polskiej. Przewodnie hasło kampanii to „Gdzie Poczta, tam Bank Pocztowy”.