Akcja „Budget Cleaning” z kuponami i kartami Sodexo
  • 0
  • 2
28.11.2012 ARTYKUŁ SPONSOROWANY

Akcja „Budget Cleaning” z kuponami i kartami Sodexo

Z myślą o firmach, które szukają sposobu na pełne wykorzystanie budżetu, Sodexo Motivation Solutions przygotowało specjalną ofertę pod nazwą „Budget Cleaning”. Akcja skierowana jest do firm, które nie chcą utracić środków pozostałych w budżecie marketingowym, ale jednocześnie zależy im na inwestycji w efektywne narzędzia, które przyniosą realne korzyści w kolejnym roku.
Artykuł promocyjny

Sodexo proponuje swoje cieszące się największym zainteresowaniem produkty – kupony i przedpłacone karty premiowe, które można łatwo kupić, szybko dostarczyć do klienta i wykorzystać w przyszłorocznych projektach marketingowych. W ramach akcji każdy z klientów może także liczyć na pomoc w zakresie podatkowo-prawnym oraz optymalizacji wydatków marketingowych.

Kupony premiowe bez VAT

Kupony Sodexo Motivation Solutions od lat cieszą się niesłabnącym zainteresowaniem, spełniając rolę cenionego motywatora biznesowego i uniwersalnej nagrody w projektach wsparcia sprzedaży.

Od kwietnia 2011 roku kupony są jednym z najbardziej atrakcyjnych rozwiązań także pod względem podatkowym. Zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o podatku od towarów i usług opodatkowaniu podlegać ma każde nieodpłatne przekazanie towarów, w tym również nagrody w ramach działań promocyjnych.

Zwolnione z VAT są tylko próbki, prezenty o małej wartości i drukowane materiały reklamowe. Od tego przepisu jest jednak jeszcze jeden wyjątek. W obecnym stanie prawnym opodatkowaniu nie podlega bowiem również przekazanie znaków legitymacyjnych, czyli wszelkiego rodzaju bonów i kuponów.

Dlatego jeśli firma nie dysponuje dużym budżetem, ale z drugiej strony zależy jej na ciekawej nagrodzie dla uczestników programu lojalnościowego, powinna zastanowić się nad zastąpieniem nagród rzeczowych np. kuponami Sodexo. Taka zamiana pozwala zaoszczędzić 23% budżetu marketingowego.

Przedpłacone karty premiowe

Karta premiowa Sodexo Motivation Solutions to propozycja skierowana do firm poszukujących nowoczesnych narzędzi wsparcia sprzedaży i atrakcyjnych nagród w programach lojalnościowych.

Zaletą kart pre-paid jest możliwość wielokrotnego doładowania, co jest szczególnie ważne w przypadku wieloetapowych programów lojalnościowych, w których nagrody przekazywane są zwycięzcom więcej niż raz. Koszt aktywacji karty ponoszony jest tylko za pierwszym razem.

Dodatkowa oszczędność wiąże się z logistyką karty, czyli szybkim, prostym i tanim dostarczeniem do odbiorcy. Karta premiowa Sodexo gwarantuje dodatkowo szereg korzyści i udogodnień nie tylko dla firmy, ale także bezpośrednich użytkowników.

Produkt wydawany jest na platformie Visa, co gwarantuje dostęp do ponad 200 tys. punktów akceptujących w całej Polsce. Umożliwia realizację płatności w Internecie, poza granicami kraju oraz wypłatę gotówki z bankomatów.

Karcie towarzyszy bogaty program promocji, dzięki któremu użytkownik otrzymuje rabaty w PromoStrefie – serwisie internetowym dla użytkowników kart Sodexo.

Z myślą o swoich klientach, dla których pozytywny wizerunek jest priorytetem, firma Sodexo wprowadziła możliwość dostosowania kart do potrzeb konkretnej firmy lub projektu. Na karcie premiowej można umieścić dowolną grafikę lub logotyp, zmieniając ją w wyjątkowy nośnik komunikatu reklamowego, wspierającego wizerunek nowoczesnej i otwartej na współpracę firmy.

Koniec roku zbliża się wielkimi krokami, a Twój budżet nadal nie jest zamknięty? Szukasz ciekawego i efektywnego sposobu, żeby jeszcze w tym roku wykorzystać pozostałe środki? Sięgnij po kupony lub przedpłacone karty premiowe Sodexo Motivation Solutions – nowoczesne narzędzia wsparcia sprzedaży, umożliwiające optymalizację budżetu marketingowego.

Artykuł promocyjny

  • 2

28 listopada 2012