PKP Intercity namawia do kupowania biletów z wyprzedzeniem
  • 0
  • 1
28.11.2012

PKP Intercity namawia do kupowania biletów z wyprzedzeniem

PKP Intercity rozpoczyna kampanię promocji cenowej. Akcja „Kup bilet wcześniej i podróżuj taniej nawet do -30%” ma zachęcić odbiorców do korzystania z pociągów kategorii premium oraz do planowania i zakupu biletów z wyprzedzeniem.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54813 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

28 listopada 2012

  • 2
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
28.11.2012

Nagrody dla trzech polskich agencji w Epica Awards (wideo)

Ogłoszono wyniki 26. międzynarodowego konkursu reklamowego Epica Awards. Agencja komunikacji Hypermedia Isobar zdobyła srebro w kategorii Corporate Image za kampanię „Dotknij dźwięku”, zrealizowaną dla Polskiego Radia. Brąz w kategorii Promotions & Incentives zdobyła agencja DDB Warszawa za projekt dla Mc Donald's. Brąz otrzymała również agencja JWT Warszawa w kategorii Homes, Furnishings & Appliances.

27 listopada 2012