Interaktywny Pajacyk na podłodze Multikina
  • 0
  • 1
28.11.2012

Interaktywny Pajacyk na podłodze Multikina

Polska Akcja Humanitarna promuje program dożywiania dzieci Pajacyk, korzystając z nośników digital signage. Na podłogach interaktywnych Flooid rozmieszczonych w 23 Multikinach widoczna jest postać Pajacyka.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54811 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

28 listopada 2012

  • 2
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
28.11.2012

Nagrody dla trzech polskich agencji w Epica Awards (wideo)

Ogłoszono wyniki 26. międzynarodowego konkursu reklamowego Epica Awards. Agencja komunikacji Hypermedia Isobar zdobyła srebro w kategorii Corporate Image za kampanię „Dotknij dźwięku”, zrealizowaną dla Polskiego Radia. Brąz w kategorii Promotions & Incentives zdobyła agencja DDB Warszawa za projekt dla Mc Donald's. Brąz otrzymała również agencja JWT Warszawa w kategorii Homes, Furnishings & Appliances.