Rynek reklamy online w III kwartale 2012 roku – raport GemiusAdMonitor
  • 0
  • 2
29.11.2012

Rynek reklamy online w III kwartale 2012 roku – raport GemiusAdMonitor

Najpopularniejszym formatem reklamowym w polskim Internecie pozostaje niezmiennie double billboard, ale reklamodawcy coraz częściej stawiają na bardziej angażujące rozwiązania. Najwięcej reklam online emitują takie branże jak telekomunikacja, higiena i pielęgnacja, finanse, ubezpieczenia oraz maklerstwo – wynika z raportu GemiusAdMonitor za III kwartał 2012 roku.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

28 listopada 2012

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
28.11.2012

W lutym odbędzie się Social Media Convent

1 lutego 2013 r. w Gdańsku, w centrum konferencyjnym Gdańskiego Inkubatora Przedsiębiorczości Starter odbędzie się konferencja Social Media Convent, przeznaczona dla osób zajmujących się komunikacją w mediach społecznościowych. Wydarzenie składać się będzie z trzech głównych części: Social Media Trends, czyli prezentacji zaproszonych ekspertów, Case Study Festival – konkursu, w którym zmierzą się agencje, wreszcie Social Media SuperStars – testu wiedzy i umiejętności dla specjalistów.

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
28.11.2012 ARTYKUŁ SPONSOROWANY

Akcja „Budget Cleaning” z kuponami i kartami Sodexo

Z myślą o firmach, które szukają sposobu na pełne wykorzystanie budżetu, Sodexo Motivation Solutions przygotowało specjalną ofertę pod nazwą „Budget Cleaning”. Akcja skierowana jest do firm, które nie chcą utracić środków pozostałych w budżecie marketingowym, ale jednocześnie zależy im na inwestycji w efektywne narzędzia, które przyniosą realne korzyści w kolejnym roku.
Artykuł promocyjny