Robert Sowa wspiera kampanię reklamową „Mamo, zamień karpia na łososia”
  • 0
  • 1
28.11.2012

Robert Sowa wspiera kampanię reklamową „Mamo, zamień karpia na łososia”

Zakład przetwórstwa rybnego Limito rozpoczyna kolejną kampanię outdoorową, w której weźmie udział kucharz Robert Sowa. Akcja promuje produkty z łososia norweskiego. Działania reklamowe odbywają się pod hasłem „Mamo, zamień karpia na łososia”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54812 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

28 listopada 2012

  • 2
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
28.11.2012

Nagrody dla trzech polskich agencji w Epica Awards (wideo)

Ogłoszono wyniki 26. międzynarodowego konkursu reklamowego Epica Awards. Agencja komunikacji Hypermedia Isobar zdobyła srebro w kategorii Corporate Image za kampanię „Dotknij dźwięku”, zrealizowaną dla Polskiego Radia. Brąz w kategorii Promotions & Incentives zdobyła agencja DDB Warszawa za projekt dla Mc Donald's. Brąz otrzymała również agencja JWT Warszawa w kategorii Homes, Furnishings & Appliances.