0 1 0 0 0 28.11.2012Paweł Lisicki nie jest już redaktorem naczelnym „Uważam Rze”. Zastąpi go Jan Piński28 listopada zgodnie z decyzją zarządu Presspubliki Paweł Lisicki został odwołany ze stanowiska redaktora naczelnego tygodnika „Uważam Rze”.
2 2 0 0 0 28.11.2012Nagrody dla trzech polskich agencji w Epica Awards (wideo)Ogłoszono wyniki 26. międzynarodowego konkursu reklamowego Epica Awards. Agencja komunikacji Hypermedia Isobar zdobyła srebro w kategorii Corporate Image za kampanię „Dotknij dźwięku”, zrealizowaną dla Polskiego Radia. Brąz w kategorii Promotions & Incentives zdobyła agencja DDB Warszawa za projekt dla Mc Donald's. Brąz otrzymała również agencja JWT Warszawa w kategorii Homes, Furnishings & Appliances.
0 2 0 0 0 28.11.2012Które miasta są najbardziej popularne w social media? – raportPortale społecznościowe stały się miejscem promocji wielu marek, organizacji i idei. Dostrzegają to także polskie miasta, które coraz bardziej angażują się w działania promocyjne za pośrednictwem Facebooka i innych serwisów społecznościowych. Sotrender z okazji konferencji AMS Smart City zbadał obecność najważniejszych polskich miast w serwisach społecznościowych.
0 1 0 0 0 27.11.2012Jarosław Chludziński odchodzi z agencji PZL. Zastąpi go Sebastian OlszowyDyrektor zarządzający agencji reklamowej PZL, Jarosław Chludziński, odchodzi z firmy. Na początku 2013 roku swoje obowiązki przekaże Sebastianowi Olszowemu, dotychczas dyrektorowi obsługi klienta w Leo Burnett Polska.
0 1 0 0 0 27.11.2012Trwa 13. edycja Global Management Challenge Poland 20129 listopada rozpoczął się pierwszy etap 13. polskiej edycji konkursu Global Management Challenge. W tym roku wystartowało 512 zespołów firmowych oraz studenckich.
0 3 0 0 0 27.11.2012Jak działa internetowa reklama wizerunkowa – badanie IAB/MECBoboFrut, Leroy Merlin oraz Olympus – na przykładach tych marek IAB Polska oraz MEC zbadały efektywność wizerunkowej reklamy internetowej.
0 1 0 0 0 27.11.2012Wyniki konkursu POS Stars 201221 listopada w Warszawie ogłoszono tegorocznych laureatów konkursu POS Stars. W tym roku w konkursie brało udział 20 firm, wystawiając łącznie 36 ekspozytorów w dziewięciu kategoriach.
0 1 0 0 0 27.11.2012„Mamy WEB do reklamy” – kampania agencji ClearSenseAgencja interaktywna ClearSense rozpoczęła kampanię skierowaną do firm poszukujących rozwiązań reklamowych. Od października do grudnia trwa akcja „Mamy WEB do reklamy”.
0 1 0 0 0 27.11.2012E-commerce i ranking e-sklepów – raportW Polsce trwają prace nad wdrożeniem nowych przepisów do prawa krajowego, które mogą zmienić oblicze e-commerce. Przedsiębiorcy muszą przystosować swoje sklepy i regulaminy. Raport Interaktywnie.com zawiera wskazówki, na co przede wszystkim należy zwrócić uwagę.
0 1 0 0 0 27.11.2012Kampania internetowa zmywarek IndesitRozpoczęła się kampania reklamowa pod hasłem „Oszczędzaj czas ze zmywarką Indesit”. Akcja potrwa do końca roku i będzie obejmowała emisje filmów wideo oraz ekspozycje materiałów POS zawierających kody QR. Równolegle prowadzona będzie kampania w telewizji.