Samsung Memory Polska podjął współpracę z agencją Green Parrot
  • 0
  • 1
12.12.2022

Samsung Memory Polska podjął współpracę z agencją Green Parrot

Koncern Samsung Electronics Polska wybrał agencję Green Parrot do obsługi kreatywnej dla dywizji Memory. Do zadań agencji będzie należało projektowanie strategii, kreacji do kampanii reklamowych i contentu do publikacji w social mediach. Współpraca potrwa minimum 2 lata.

Jednym z pierwszych zadań Green Parrot była współpraca kreatywna z dywizją Memory przy kampanii „Ekotechnologiczni” z udziałem przedsiębiorczyni i liderki zrównoważonego rozwoju, Martyny Zastawnej.

Za bieżącą współpracę z klientem i project management będzie odpowiedzialna Katarzyna Kalend, group account leaderka z Green Parrot.

  • 1
Katarzyna Kalend (Green Parrot) będzie obsługiwać Samsung Memory Polska

Katarzyna Kalend

12 grudnia 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
12.12.2022

Nielsen i Gemius mają obszary do poprawy po audycie fuzji danych OOH

W ubiegłym roku pomiar widowni telewizyjnej dostarczany przez firmę Nielsen został poszerzony o dane oglądalności telewizji poza domem pochodzące z panelu Gemiusa. W tym celu Nielsen wdrożył proces fuzji łączący oba te zbiory danych. 12 grudnia z inicjatywy Moc TV (zrzeszenia nadawców telewizyjnych) międzynarodowa organizacja audytorska CESP, specjalizująca się w przeprowadzaniu audytów pomiaru mediów, dokonała oceny wprowadzonego rozwiązania.