Samsung Memory Polska podjął współpracę z agencją Green Parrot
  • 0
  • 1
12.12.2022

Samsung Memory Polska podjął współpracę z agencją Green Parrot

Koncern Samsung Electronics Polska wybrał agencję Green Parrot do obsługi kreatywnej dla dywizji Memory. Do zadań agencji będzie należało projektowanie strategii, kreacji do kampanii reklamowych i contentu do publikacji w social mediach. Współpraca potrwa minimum 2 lata.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54830 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

12 grudnia 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
12.12.2022

Nielsen i Gemius mają obszary do poprawy po audycie fuzji danych OOH

W ubiegłym roku pomiar widowni telewizyjnej dostarczany przez firmę Nielsen został poszerzony o dane oglądalności telewizji poza domem pochodzące z panelu Gemiusa. W tym celu Nielsen wdrożył proces fuzji łączący oba te zbiory danych. 12 grudnia z inicjatywy Moc TV (zrzeszenia nadawców telewizyjnych) międzynarodowa organizacja audytorska CESP, specjalizująca się w przeprowadzaniu audytów pomiaru mediów, dokonała oceny wprowadzonego rozwiązania.