0 1 0 0 0 7.06.2016Łomża i vlogerzy będą łamać stereotypy dotyczące mężczyznMarka piwa Łomża rozpoczęła pierwszą w swojej historii kampanię we współpracy z vlogerami. W działania pod hasłem „Łomżing to stan umysłu” zaangażowali się: 5 sposobów na..., Cyber Marian, Poszukiwacz i Ravgor.
1 0 0 0 0 7.06.2016Najdziwniejsza reklama Old SpiceMarka Old Spice znana z niestandardowych, nieco absurdalnych kreacji reklamowych ponownie zaskakuje. Tym razem prezentuje dwa 30-sekundowe spoty, które następnie remiksuje w zadziwiający sposób.
1 1 0 0 0 7.06.2016Eurobank zachęca do robienia przerwy w spłacie pożyczki (wideo)6 czerwca Eurobank rozpoczął kampanię telewizyjną „Wypożyczka z przerwą od raty”. W spocie Piotr Adamczyk przedstawia nową odsłonę pożyczki gotówkowej.
1 1 0 0 0 7.06.2016Totalizator Sportowy promuje nową grę (wideo)Właściciel marki Lotto wprowadza na rynek nową grę o nazwie Super Szansa. 7 czerwca ruszyła promująca ją kampania „Strzel dodatkowe 2 miliony”. Działania potrwają do końca miesiąca.
2 1 0 0 0 7.06.2016Alior Bank rozpoczął kampanię „Dumni jak sponsor, wierni jak kibice”Z okazji zbliżających się mistrzostw Europy w piłce nożnej Alior Bank ruszył z ogólnopolską akcją marketingową. Bank będący oficjalnym sponsorem reprezentacji Polski w piłce nożnej promuje się pod hasłem „Dumni jak sponsor, wierni jak kibice”.
0 13 0 0 0 7.06.2016H&M otwiera bramy muzycznego „Królestwa”W każdy piątek i sobotę czerwca w Pałacu Branickich w Warszawie H&M zaprasza do muzycznego „Królestwa”. Marka uruchamia cykl letnich koncertów realizowanych w ramach globalnego projektu „Loves Music”.
1 1 0 0 0 6.06.2016„Coś się kroi” – marka Olewnik i Maciej Budzich szukają vlogerów, którzy przygotują kampanię kiełbasy (wideo)A gdyby tak promocję produktu powierzyć blogerom lub vlogerom, pozwalając im przeprowadzić kampanię od początku do końca? W kampanii kiełbasy Suchej Krakowskiej tak właśnie będzie: blogerzy zaplanują działania, a marka i agencja K2 je zrealizują. Dwa najlepsze pomysły zostaną nagrodzone 10 tys. zł. W akcję włączył się Maciej Budzich prowadzący blog Mediafun.
1 3 0 0 0 6.06.2016Łukasz Piszczek ambasadorem marki Krispol (wideo)3 czerwca producent bram, okien i rolet Krispol zaprezentował ambasadora marki. Został nim piłkarz Łukasz Piszczek.
0 1 0 0 0 6.06.2016Kto skorzysta na Internecie Rzeczy? „Mobility Report” EricssonaW 2018 r. liczba urządzeń należących do kategorii Internetu Rzeczy będzie większa od liczby telefonów komórkowych – pokazuje „Mobility Report” przygotowany przez firmę Ericsson. Najwięcej nowych urządzeń IoT w latach 2015–2021 pojawi się w Europie Zachodniej, głównie dzięki inteligentnym licznikom energii i samochodom podłączonym do Internetu.
0 2 0 0 0 6.06.2016Akcent odbiera prowadzenie Gangowi Albanii – majowy „YouTube Trends”Najchętniej oglądanym wideo w maju nie był teledysk Gangu Albanii. W poprzednim miesiącu Polacy najczęściej wyświetlali klip discopolowego zespołu Akcent, zatytułowany „Przez twe oczy zielone” – wynika z raportu „YouTube Trends” Sotrendera.