Totalizator Sportowy promuje nową grę (wideo) - Marketing przy Kawie
Totalizator Sportowy promuje nową grę (wideo)
  • 1
  • 1
7.06.2016

Totalizator Sportowy promuje nową grę (wideo)

Właściciel marki Lotto wprowadza na rynek nową grę o nazwie Super Szansa. 7 czerwca ruszyła promująca ją kampania „Strzel dodatkowe 2 miliony”. Działania potrwają do końca miesiąca.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55504 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

7 czerwca 2016

6 czerwca 2016

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
6.06.2016

„Coś się kroi” – marka Olewnik i Maciej Budzich szukają vlogerów, którzy przygotują kampanię kiełbasy (wideo)

A gdyby tak promocję produktu powierzyć blogerom lub vlogerom, pozwalając im przeprowadzić kampanię od początku do końca? W kampanii kiełbasy Suchej Krakowskiej tak właśnie będzie: blogerzy zaplanują działania, a marka i agencja K2 je zrealizują. Dwa najlepsze pomysły zostaną nagrodzone 10 tys. zł. W akcję włączył się Maciej Budzich prowadzący blog Mediafun.