0 1 0 0 0 1.06.2016Frisco.pl po wyborze agencji public relationsObsługą e-supermarketu Frisco.pl zajmie się CluePR. Głównym zadaniem agencji będzie wsparcie PR nowej platformy komunikacji marki – „Nie idź na zakupy”. Ma ona zachęcać klientów do wybierania zakupów online w miejsce tych w stacjonarnych marketach.
1 1 0 0 0 1.06.2016Młodzi piłkarze wspierają Arkadiusza Milika w spocie turnieju „Z podwórka na stadion o Puchar Tymbarku” (wideo)1 czerwca wystartowała kolejna odsłona kampanii „Z podwórka na stadion o Puchar Tymbarku” z udziałem Arkadiusza Milika. Piłkarz wystąpił w spocie pt. „Najlepsi wspierają najlepszych”. Reklama nawiązuje do poprzedniej, w której napastnik reprezentacji Polski doradzał najmłodszym piłkarzom. Tym razem to mały sportowiec wspiera swojego idola.
0 1 0 0 0 1.06.2016„Reksio” wygryza konkurencję. Analiza oglądalności 13 kanałów TV skierowanych do dzieci i młodzieżyNajwierniejszymi widzami kanałów telewizyjnych dla dzieci i młodzieży są przedstawiciele grupy wiekowej 4–9 lat – wynika z analizy domu mediowego MullenLowe MediaHub, który monitoruje 13 tego rodzaju stacji. Widzowie z tej grupy oglądają bajki przez ponad godzinę dziennie, a ich ulubieńcami są bohaterowie starych kreskówek, takich jak „Pszczółka Maja”, „Reksio” i „Smerfy”.
0 1 0 0 0 1.06.2016Kasztelan wybrał realizatora swojego nowego serwisu onlinePrzetarg na stworzenie nowego serwisu internetowego dla marki piwa Kasztelan wygrała Grey Group Poland. Agencja przygotuje nową stronę WWW oraz zapewni jej bieżącą obsługę.
0 1 0 0 0 1.06.2016Unilever Polska wybrał Headlines Porter Novelli do obsługi PRUnilever Polska nawiązał współpracę z agencją Headlines Porter Novelli. Będzie ona wspierać firmę w zakresie komunikacji korporacyjnej, w tym w nagłośnieniu najlepszych praktyk, zachowań i zaangażowania w kwestie zrównoważonego życia.
1 1 0 0 0 1.06.2016Renthub.pl w kampanii podpowiada, co zrobić, gdy „nie możesz patrzeć na swoje mieszkanie” (wideo)Co może być lepszego od odzyskania wzroku przez osobę, która całe życie nie widziała? Zobaczenie przez nią mieszkania, w którym chce się żyć – przekonuje w 60-sekundowym spocie serwis Renthub.pl, oferujący usługi zarządzania wynajmem nieruchomości.
1 3 0 0 0 1.06.2016Jak komunikować się w social media z rodzicami? Badanie Sotrendera i agencji AbananaJak w Internecie zachowują się matki? Jak wzmacniać i optymalizować działania online kierowane do rodziców? Jacy są najpopularniejsi influencerzy w zakresie rodzicielstwa? Odpowiedzi m.in. na te pytania można znaleźć w raporcie przygotowanym z okazji Dnia Dziecka przez agencję komunikacji marketingowej Abanana. Patronem merytorycznym opracowania jest Sotrender.
3 2 0 0 1 31.05.2016Robert Lewandowski w wokalnym pojedynku z Tomaszem Kotem w spocie T-Mobile (wideo)Do drużyny T-Mobile dołączył Robert Lewandowski. Kapitan reprezentacji Polski wspólnie z Tomaszem Kotem na piłkarskim boisku śpiewają na melodię „Blurred Lines” Robina Thicke’a.
1 1 0 0 3 31.05.2016Sklepy Piotr i Paweł pomagają znaleźć najlepszy prezent na Dzień Dziecka (wideo)Z okazji Dnia Dziecka sieć Piotr i Paweł przygotowała akcję, której celem jest przypomnienie rodzicom, że uwaga i czas są najcenniejszymi rzeczami, jakie mogą podarować najmłodszym. W jednym ze sklepów zaaranżowano... porwanie dzieci, które towarzyszyły mamom w zakupach.
0 1 0 0 0 31.05.2016PBI kończy współpracę z GfK Polonia i podpisuje umowę z Gemiusem31 maja zgromadzenie wspólników PBI podjęło decyzję o zakończeniu współpracy w zakresie realizacji pomiaru widowni internetowej z GfK Polonia. Ponownie nawiązano współpracę z Gemiusem.