0 1 0 0 0 31.05.2016 ARTYKUŁ SPONSOROWANYZoptymalizuj koszyk zakupowy, aby zwiększyć wskaźnik konwersji!Szybki i przejrzysty proces zakupu to jeden z najważniejszych czynników w sprzedaży internetowej. Przy zastosowaniu właściwych środków można zwiększyć współczynnik konwersji aż o 10%. Wciąż jednak wielu sprzedawców internetowych nie wykorzystuje tego potencjału. Czy Twój sklep również?(Informacja promocyjna)
1 1 0 0 0 30.05.2016Wargorr i Mała Mroczność odkrywają Czekotubki Wedla (wideo)Z okazji zbliżającego się Dnia Dziecka E.Wedel rozpoczął kampanię promującą Czekotubkę Karmellove oraz o smaku kakaowo-orzechowym. Osią działań jest 30-sekundowy spot, w którym po raz pierwszy pojawia się Mała Mroczność, czyli syn władcy z kosmosu – Wargorra.
0 2 0 0 0 30.05.2016Plakaty autorstwa Andrzeja Pągowskiego promują loterię łódzkiej galerii handlowejŁódzkie centrum handlowo-rozrywkowe Sukcesja przygotowało loterię dla klientów. Promują ją plakaty autorstwa grafika Andrzeja Pągowskiego.
1 2 0 0 0 30.05.2016Mazur i Mecenas w kampanii Tyskiego wznoszą toasty za zwycięstwo biało-czerwonych (wideo)Ruszyła kolejna odsłona kampanii piwa Tyskie. Tym razem bohaterowie spotów, Mazur i Mecenas oświadczają, że w czasie UEFA Euro 2016 będą kibicować biało-czerwonym.
0 1 0 0 0 30.05.2016Ipsos: Lekka obniżka nastrojów konsumenckich w maju 2016 r.W maju nastroje konsumentów uległy lekkiej obniżce w stosunku do kwietnia. Wskaźnik optymizmu konsumentów (WOK) Ipsos zanotował spadek o 2 punkty, osiągając poziom 99,38. Znaczniejszemu spadkowi uległ wskaźnik oczekiwań – o 4 punkty, do wartości 100,44.
0 2 0 0 0 30.05.2016Media kochają kadrowiczów. Robert Lewandowski najbardziej medialny – analiza PSMMW kwietniu piłkarskie rozgrywki ligowe wkroczyły w decydującą fazę. W związku z tym dziennikarze często pisali o klubach z Ekstraklasy i jej zaplecza. Ze względu na zbliżające się mistrzostwa Europy sporo materiałów dotyczyło także kadrowiczów. Który z podopiecznych Adama Nawałki był najbardziej medialny? Sprawdził to Press Service Monitoring Mediów.
0 1 0 0 0 27.05.2016Zakończył się konkurs EMEA Sabre Awards 2016. Wśród nagrodzonych są dwie agencje z Polski25 maja w Berlinie odbyła się gala konkursu EMEA Sabre Awards 2016. Zwycięskie projekty wybrano spośród ponad 2400 zgłoszeń. Dwie złote statuetki powędrowały do Polski.
1 1 0 0 0 25.05.2016„Naturalnie mama” – kampania promująca macierzyństwo i prokreację (wideo)„Naturalnie mama” to hasło akcji, która rozpocznie się 26 maja. Ma ona podnieść wiedzę kobiet na temat macierzyństwa, promować postawy prorodzinne, a także przybliżać problemy związane z niepłodnością. Akcję organizuje Fundacja Narodowego Dnia Życia. Wśród partnerów działań jest Dr Bocian – marka zestawów suplementów diety i wyrobów medycznych, które mają zwiększać szanse na zajście w ciążę.
0 1 0 0 0 25.05.2016Kongres Impact’16 w czerwcu w Krakowie15 i 16 czerwca w Krakowie odbędzie się kongres Impact’16. W tym czasie stolica Małopolski stanie się miejscem dyskusji nad kluczowymi wyzwaniami i szansami związanymi z rozwojem przedsiębiorczości, innowacji oraz cyfryzacji. Tematem przewodnim będzie Czwarta Rewolucja Przemysłowa oraz jej wpływ na rozwój ekonomii, technologii i społeczeństwa.
0 1 0 0 0 25.05.2016H&M w Warszawie uczy odpowiedzialnej miłości do modyOd 28 maja do 31 sierpnia na placu Defilad w Warszawie będzie można odwiedzić H&M Relove It Spot. To miejsce na mapie stolicy ma zwracać uwagę na potrzebę dbania o środowisko naturalne i odpowiedzialnego podejścia do mody. Marka chce szczególnie podkreślić, jak ważny jest recykling w produkcji ubrań.