0 1 0 0 0 4.01.2016Goodyear i Dunlop w mediach społecznościowych pod opieką agencji FenomemOd stycznia firma Goodyear Dunlop Tires Polska rozpoczęła współpracę z agencją Fenomem w zakresie pełnej obsługi marek Goodyear i Dunlop w mediach społecznościowych. Wcześniej obsługą tych marek w social media zajmowała się agencja Upgrade Marketing.
0 1 0 0 0 4.01.2016Marka Dremel zmienia agencję PROd stycznia 2016 r. obsługą marki Dremel, należącej do firmy Robert Bosch, zajmie się agencja CreativeHarder. Dotychczas brand obsługiwany był przez On Board PR Ecco Network.
3 1 0 0 0 30.12.2015Smartfony Microsoft Lumia reklamowane w telewizji (wideo)Od 23 grudnia trwa kampania reklamowa smartfonów Microsoft Lumia 950 i 950 XL oraz stacji dokującej HD-500. Trzy spoty emitowane są w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych.
0 1 0 0 0 30.12.2015Grupa Onet-RASP centralizuje obszar biznesowy związany z grami onlineZ początkiem stycznia 2016 r. wszystkie serwisy z grami w Grupie Onet-RASP będą obsługiwane przez centrum operacji gamingowych, które jest częścią działu monetyzacji produktów firmy. Centralizacja ma zmaksymalizować przychód w obszarze biznesu transakcyjnego związanego z grami.
4 1 0 0 0 30.12.2015T-Mobile rusza z kampanią promującą wyprzedaże (wideo)Kolejna odsłona kampanii T-Mobile zachęca do skorzystania z promocyjnej oferty. Tym razem w spotach nie wystąpił Tomasz Kot.
1 1 0 0 0 29.12.2015Kampania wizerunkowa smartfonów Honor: „Miej odwagę. Bądź sobą” (wideo)29 grudnia rozpoczęły się działania wizerunkowe dotyczące smartfonów Honor (Huawei). Kampania wykorzystuje kanały online, a jej hasło to „Miej odwagę. Bądź sobą”.
0 1 0 0 1 29.12.2015„A w szkolnym sklepiku tego nie mają…” – reklama Małpki niezgodna z Kodeksem etyki reklamyKomisja Etyki Reklamy rozpatrzyła skargę, jaka wpłynęła na reklamę OOH firmy Małpka Express. Uznała, że narusza ona Kodeks etyki reklamy.
1 1 0 0 0 29.12.2015Naprawdę głodni włamywacze – akcja Frijoles & Frescas Grilled TacosDo zlokalizowanej w Las Vegas restauracji Frijoles & Frescas Grilled Tacos włamało się trzech mężczyzn. Firma opublikowała materiał filmowy z napadu, ukazując złodziei jako klientów usilnie poszukujących jedzenia.
0 1 0 0 0 29.12.2015Na Twitterze Polacy narzekają na pracę – badanie IMMNa swoją pracę lub szefa Polacy najczęściej narzekają na Twitterze – wynika z monitoringu mediów społecznościowych IMM. W ciągu całego 2015 r. pojawiło się tam blisko 2,5 tys. skarg. Rekord padł jednak na Facebooku. Jeden z polskich użytkowników serwisu 23 razy publicznie wyraził niezadowolenie z pracy.
0 1 0 0 0 28.12.2015Co interesowało naszych czytelników w tym roku? Najpopularniejsze artykuły w 2015 r.Real-time marketing, wirusy, memy, cała ta menażeria marketingowa miała się doskonale w tym roku. Nie zabrakło też problemów marek, wielkich zmian i małych kryzysów. Prezentujemy najczęściej czytane artykuły w Marketingu przy Kawie w 2015 r.