„Coś się kroi” – marka Olewnik i Maciej Budzich szukają vlogerów, którzy przygotują kampanię kiełbasy (wideo)
  • 1
  • 1
6.06.2016

„Coś się kroi” – marka Olewnik i Maciej Budzich szukają vlogerów, którzy przygotują kampanię kiełbasy (wideo)

A gdyby tak promocję produktu powierzyć blogerom lub vlogerom, pozwalając im przeprowadzić kampanię od początku do końca? W kampanii kiełbasy Suchej Krakowskiej tak właśnie będzie: blogerzy zaplanują działania, a marka i agencja K2 je zrealizują. Dwa najlepsze pomysły zostaną nagrodzone 10 tys. zł. W akcję włączył się Maciej Budzich prowadzący blog Mediafun.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54830 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

6 czerwca 2016