H&M otwiera bramy muzycznego „Królestwa”
  • 0
  • 13
7.06.2016

H&M otwiera bramy muzycznego „Królestwa”

W każdy piątek i sobotę czerwca w Pałacu Branickich w Warszawie H&M zaprasza do muzycznego „Królestwa”. Marka uruchamia cykl letnich koncertów realizowanych w ramach globalnego projektu „Loves Music”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

48735 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

 

6 czerwca 2016

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
6.06.2016

„Coś się kroi” – marka Olewnik i Maciej Budzich szukają vlogerów, którzy przygotują kampanię kiełbasy (wideo)

A gdyby tak promocję produktu powierzyć blogerom lub vlogerom, pozwalając im przeprowadzić kampanię od początku do końca? W kampanii kiełbasy Suchej Krakowskiej tak właśnie będzie: blogerzy zaplanują działania, a marka i agencja K2 je zrealizują. Dwa najlepsze pomysły zostaną nagrodzone 10 tys. zł. W akcję włączył się Maciej Budzich prowadzący blog Mediafun.