Alior Bank rozpoczął kampanię „Dumni jak sponsor, wierni jak kibice”
  • 2
  • 1
7.06.2016

Alior Bank rozpoczął kampanię „Dumni jak sponsor, wierni jak kibice”

Z okazji zbliżających się mistrzostw Europy w piłce nożnej Alior Bank ruszył z ogólnopolską akcją marketingową. Bank będący oficjalnym sponsorem reprezentacji Polski w piłce nożnej promuje się pod hasłem „Dumni jak sponsor, wierni jak kibice”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

7 czerwca 2016

6 czerwca 2016

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
6.06.2016

„Coś się kroi” – marka Olewnik i Maciej Budzich szukają vlogerów, którzy przygotują kampanię kiełbasy (wideo)

A gdyby tak promocję produktu powierzyć blogerom lub vlogerom, pozwalając im przeprowadzić kampanię od początku do końca? W kampanii kiełbasy Suchej Krakowskiej tak właśnie będzie: blogerzy zaplanują działania, a marka i agencja K2 je zrealizują. Dwa najlepsze pomysły zostaną nagrodzone 10 tys. zł. W akcję włączył się Maciej Budzich prowadzący blog Mediafun.