0 3 0 0 0 2.01.2017Magda Gessler reklamową lokomotywą 2016 r. według MullenLowe MediaHubKtóra z telewizyjnych gwiazd przyniosła stacji najwięcej pieniędzy z reklam? Kto zyskał, kto stracił, a kto całkiem wypadł z rankingu? Dom mediowy MullenLowe MediaHub przygotował kolejną odsłonę raportu na temat najlepiej zarabiających gwiazd telewizji. Podobnie jak w 2015 r., na szczycie zestawienia znalazła się restauratorka Magda Gessler. W 2016 r. zarobiła ona dla „Kuchennych rewolucji” blisko 163 mln zł.
0 1 0 0 0 2.01.2017GetBack powierza budżet StarcomowiFirma GetBack zajmująca się zarządzaniem wierzytelnościami rozpoczęła współpracę z agencją Starcom Polska. Umowa dotyczy obsługi budżetu reklamowego w zakresie strategii komunikacji oraz planowania i zakupu mediów.
0 1 0 0 0 30.12.2016Vision Express wybrał agencję do obsługi 360 stopniPrzetarg na stałą obsługę sieci salonów optycznych Vision Express w Polsce wygrała agencja Walk. Zajmie się przygotowaniem platformy komunikacyjnej marki oraz realizacją kompleksowych działań w obszarze ATL, BTL, Internetu, social media, PR i event marketingu.
1 2 0 0 0 30.12.2016„Bo to dobra oferta była” – Bogusław Linda w kampanii T-Mobile (wideo)T-Mobile prezentuje noworoczną ofertę na kartę. Promuje ją kampania z udziałem Bogusława Lindy.
0 1 0 0 0 30.12.2016UOKiK wszczął postępowanie w sprawie FacebookaCzy zasady zbierania i udostępniania danych użytkowników stosowane przez Facebook Ireland mogą naruszać prawa konsumentów? UOKiK wszczął w tej sprawie postępowanie wyjaśniające.
1 2 0 0 0 30.12.2016Fundacja Mamy i Taty przekonuje: „Ról jest wiele, ale jedna jest najfajniejsza – bycie tatą” (wideo)6 stycznia Fundacja Mamy i Taty rozpocznie kampanię społeczną poświęconą ojcostwu. Organizacja podkreśla, że mężczyźni coraz później decydują się na związek małżeński, coraz więcej z nich żyje w konkubinatach lub jako wieczni single. Akcja ma przekonać ich, że najważniejszą rolą, jaką mogą podjąć w życiu, jest rola ojca.
3 1 0 0 0 29.12.2016Postanowienia noworoczne w kampanii Noizz.pl (wideo)Ruszyła kampania reklamowa serwisu Noizz.pl, kierowanego do pokolenia obecnych 15–34-latków (millennials). „Zrób to w 2017” – tak brzmi hasło akcji i odbywającego się w jej ramach konkursu.
0 5 0 0 0 29.12.2016„Miss World 2017” – marka Local Heroes wydaje kalendarz na 2017 rokPolska marka odzieżowa Local Heroes, założona przez Aretę Szpurę i Karolinę Słotę, wydała kalendarz na nadchodzący rok. Dochód z jego sprzedaży przeznaczony zostanie na rzecz Fundacji Feminoteka, która wspiera kobiety w walce o ich prawa.
0 1 0 0 0 29.12.2016Filmy, żywność i sklepy – czołówka branż w wideo online. Badanie GemiusaW listopadzie reklamy wideo najczęściej emitowane były w serwisach Facebook i YouTube. Największy zasięg miały natomiast kreacje dotyczące filmów, żywności oraz promujące sklepy – klasyczne i internetowe. Gemius sprawdził, jakie branże i marki najmocniej promowały się reklamami wideo w polskim Internecie.
0 2 0 0 0 28.12.2016Mona Tusz dla projektu „Uniqa Art Łódź”Na ścianie przy centrali firmy ubezpieczeniowej Uniqa w Polsce powstał przestrzenny mural. Autorką pracy jest katowicka artystka Mona Tusz. To czwarta realizacja w ramach projektu artystycznego „Uniqa Art Łódź”.