Vision Express wybrał agencję do obsługi 360 stopni
  • 0
  • 0
30.12.2016

Vision Express wybrał agencję do obsługi 360 stopni

Przetarg na stałą obsługę sieci salonów optycznych Vision Express w Polsce wygrała agencja Walk. Zajmie się przygotowaniem platformy komunikacyjnej marki oraz realizacją kompleksowych działań w obszarze ATL, BTL, Internetu, social media, PR i event marketingu.

Współpraca rozpoczęła się z początkiem grudnia.

W ramach przetargu agencja Walk wykazała się świeżym spojrzeniem i bardzo dobrym zrozumieniem naszych potrzeb biznesowych. Przygotowana przez nią platforma komunikacyjna jest spójna i kompleksowa – obejmuje również niewykorzystywane przez nas do tej pory działania PR. Te czynniki oraz fakt wzięcia odpowiedzialności za swoją pracę w postaci wynagrodzenia uzależnionego od wyników sprzedaży zdecydowały o naszym wyborze – powiedział Andrzej Dalkowski, dyrektor marketingu Vision Express.

30 grudnia 2016

Reklama

29 grudnia 2016

Reklama