Filmy, żywność i sklepy – czołówka branż w wideo online. Badanie Gemiusa
  • 0
  • 1
29.12.2016

Filmy, żywność i sklepy – czołówka branż w wideo online. Badanie Gemiusa

W listopadzie reklamy wideo najczęściej emitowane były w serwisach Facebook i YouTube. Największy zasięg miały natomiast kreacje dotyczące filmów, żywności oraz promujące sklepy – klasyczne i internetowe. Gemius sprawdził, jakie branże i marki najmocniej promowały się reklamami wideo w polskim Internecie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

50894 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

28 grudnia 2016

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
28.12.2016

Zdrowe postanowienia noworoczne Polaków – badanie IBRiS

Wśród Polaków, którzy robią noworoczne postanowienia, 36 proc. osób chce się więcej ruszać, 25 proc. zamierza schudnąć, 19 proc. chce zadbać o zdrowsze jedzenie, a 14 proc. planuje rzucenie palenia – wynika z badania przeprowadzonego przez IBRiS na zlecenie LightBox, firmy oferującej catering dietetyczny. Postanowienia noworoczne robi jedna trzecia badanych. Nieco częściej są to mężczyźni (34 proc.) niż kobiety (32 proc.).