Marka Local Heroes wydaje kalendarz na 2017 rok
  • 0
  • 0
29.12.2016

Marka Local Heroes wydaje kalendarz na 2017 rok

Polska marka odzieżowa Local Heroes, założona przez Aretę Szpurę i Karolinę Słotę, wydała kalendarz na nadchodzący rok. Dochód z jego sprzedaży przeznaczony zostanie na rzecz Fundacji Feminoteka, która wspiera kobiety w walce o ich prawa.

Publikacja zatytułowana „Miss World 2017” nawiązuje do najnowszej kolekcji ubrań marki. Stylistycznie ironizuje natomiast na temat cukierkowych konkursów piękności. Kalendarz można kupić w sklepie internetowym Local Heroes.

Źródło: Local Heroes, Facebook, fot. Zuzanna Krajewska

Źródło: Local Heroes, Facebook, fot. Zuzanna Krajewska

Źródło: Local Heroes, Facebook, fot. Zuzanna Krajewska
Widoczną na zdjęciu Anastazję Bernad można było oglądać też w tym roku m.in. w spocie znanej marki z branży wnętrzarskiej. Zobacz: „Jesienne zmiany” w Ikei

W obiektywie Zuzanny Krajewskiej pojawiły się: Ogi Ugonoh (styczeń), Kamajli Nguyen (luty), Sandra Kraszewska (marzec), Anastazja Bernad (kwiecień), Alicja Fiodorow (maj), Lola Lesner (czerwiec), Zocha Korosadowicz (lipiec), Alicja Konarska (sierpień), Ania Witko (wrzesień), Aia Asé (październik), Marta Grabowska (listopad), Basia Szablisty (grudzień).

Źródło: Local Heroes, Facebook, fot. Zuzanna Krajewska

Źródło: Local Heroes, Facebook, fot. Zuzanna Krajewska

  • Stylizacja: Ewelina Gralak
  • Make up: Wilson & Iza Kućmierowska
  • Fryzury: Romina Grieger
  • Set design: Maria Strulak, Dress The Space
  • 5

29 grudnia 2016

28 grudnia 2016

Reklama
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
28.12.2016

Zdrowe postanowienia noworoczne Polaków – badanie IBRiS

Wśród Polaków, którzy robią noworoczne postanowienia, 36 proc. osób chce się więcej ruszać, 25 proc. zamierza schudnąć, 19 proc. chce zadbać o zdrowsze jedzenie, a 14 proc. planuje rzucenie palenia – wynika z badania przeprowadzonego przez IBRiS na zlecenie LightBox, firmy oferującej catering dietetyczny. Postanowienia noworoczne robi jedna trzecia badanych. Nieco częściej są to mężczyźni (34 proc.) niż kobiety (32 proc.).

Reklama