- 2
- 1
Kampania Orange promuje program ekologiczny Re
Wystartowała kampania promująca Orange Re, program wydłużający cykl życia telefonów komórkowych, modemów i routerów.
Marka chce w ten sposób motywować użytkowników do dłuższego korzystania z urządzeń, umożliwiając ich naprawę, przekazywanie do odnowy i ponownego użytkowania. W ramach Orange Re realizowane są działania, których nadrzędnym celem jest minimalizowanie negatywnego wpływu na środowisko naturalne:
- wydłużanie cyklu życia urządzeń (regeneracja – naprawa),
- (recykling – zwrot),
- (recykling – odkup),
- przywracanie urządzeniom drugiego życia (renowacja – odnowa).
Program Re wpisuje się w realizowaną przez Orange Polska strategię zrównoważonego rozwoju
Ta stawia na transformację w kierunku niskoemisyjności. Kampania „Orange Re – razem możemy zrobić coś dobrego dla planety” ma zaangażować w tę zmianę także konsumentów.
– To nie tylko opowieść o tym, że marka Orange jest ekologiczna i odpowiedzialna. To zmiana paradygmatu dotyczącego zakupu nowego telefonu. Wspólnie z Orange każdy może zrobić coś z korzyścią dla planety. Mniej wyprodukowanych urządzeń oznacza bowiem mniejsze zużycie zasobów naturalnych i niższe emisje gazów cieplarnianych. Chcemy realnie wpływać na postawy konsumentów, dając im gotowe rozwiązania i możliwość wyboru. To nasze zobowiązanie realnego działania zgodnie ze strategią zrównoważonego rozwoju. Przyjęliśmy ją już w 2021 r. – komentuje Paweł Patkowski, brand & marketing communication director Orange Polska.
Kampania realizowana jest w telewizji, kanałach digital oraz w social media. Za część kreatywną kampanii odpowiada agencja Leo Burnett. Strategię, planowanie i zakup mediów przygotowała Value Media. Agencja SalesTube realizuje działania z zakresu programmatic i koordynuje kampanię na platformie TikTok, na której również odpowiada za całość działań płatnych. Agencja kreatywna Labcon opracowała kreacje do kampanii rich mediowej, którą realizuje razem z SalesTube.
- 1