0 1 0 0 0 9.10.2023Meta ogłosiła wdrożenie narzędzi generatywnej AI dla reklamodawcówNarzędzia AI, które umożliwią reklamodawcom tworzenie obrazów i tekstów do reklam, będą dostępne w menedżerze reklam. Ich wdrożenie ma zakończyć się w przyszłym roku. Na razie testowy dostęp otrzymała grupa wybranych reklamodawców.
0 4 0 0 0 9.10.2023Banki Żywności zbadały problem niedożywienia i głodu w PolsceWedług najnowszego raportu Federacji Polskich Banków Żywności w ciągu ostatniego roku pogorszyła się sytuacja ekonomiczna prawie 78% osób ubogich, które korzystają z bezpłatnej żywności otrzymywanej od organizacji charytatywnych.
1 5 0 0 0 9.10.2023„Pomóż dzieciom, które cierpią przez wojnę” – SOS Wioski Dziecięce z kampanią na rzecz UkrainyWojna w Ukrainie wciąż trwa, a dzieci i rodziny, które znalazły schronienie w Polsce, wciąż potrzebują wsparcia. Dlatego Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce w Polsce wystartowało z kampanią „Pomóż dzieciom, które cierpią przez wojnę”.
0 1 0 0 0 8.10.2023Ukazał się raport IAB Polska „Jakość reklamy cyfrowej”IAB Polska publikuje pierwszy raport Qualid na temat jakości w reklamie cyfrowej. Skupia się w nim na kluczowych obszarach, takich jak bezpieczeństwo marki czy transparentność zakupu reklam w systemie programmatic. Porusza również tematy walki z oszustwami reklamowymi oraz widocznością reklam.
3 1 0 0 0 8.10.2023Marka Lipton kończy współpracę z Kanałem Sportowym po żarcie Krzysztofa StanowskiegoW oświadczeniu przekazanym Marketingowi przy Kawie marka Lipton poinformowała o zakończeniu współpracy z Kanałem Sportowym. Powodem był żart Krzysztofa Stanowskiego o „wykorzystanej jedenastce”, nawiązujący do afery z youtuberami.
1 1 0 0 0 8.10.2023Interia startuje z nową odsłoną kampanii „Pomiędzy”Interia od dwóch lat wykorzystuje platformę komunikacyjną „Pomiędzy”. Ma ona oznaczać, że portal jest „blisko tego, co bliskie Tobie”. Najnowsza odsłona kampanii poświęcona jest serwisowi Interia Wydarzenia.
0 1 0 0 0 8.10.2023Duża część młodych Polaków spędza przed smartfonem ponad 6 godzin dziennie. Badanie HuaweiJedna piąta młodych dorosłych w wieku od 18 do 24 lat używa telefonu przez ponad 6 godzin dziennie. Zazwyczaj nawet nie zdają sobie z tego sprawy, ponieważ większość Polaków nie kontroluje czasu spędzanego przed ekranem smartfona – wynika z badania Huawei CBG Polska.
0 1 0 0 0 8.10.2023Film Sylwestra Wardęgi wstrząsnął YouTubem. Blisko 80 tys. publikacji na temat Pandora Gate w trzy dniFilm Sylwestra Wardęgi opisywał wyniki śledztwa w sprawie niewłaściwych zachowań internetowych twórców wobec niepełnoletnich. Film bije rekordy popularności. W zaledwie 3 dni na temat akcji pojawiły się 76 552 publikacje – wynika z danych PSMM Monitoring & More.
0 1 0 0 0 5.10.2023Marka Nuja wybiera do współpracy agencję MagnificoDo grona klientów agencji MagnifiCo Marketing&PR Consultants dołączyła Nuja, marka diet sokowych z portfolio firmy Natural Brands.
0 1 0 0 0 5.10.2023Postawy konsumentów wobec metaverse – raport MastercardZ jednej strony obserwujemy dynamicznie rozwijające się środowisko wirtualne, z drugiej zaś widzimy spadek zainteresowania tym trendem wśród niektórych sektorów. Jedni bagatelizują metaverse, inni widzą w nim ogromną szansę. Nowoczesne banki dostrzegają ów potencjał i angażują się w projekty osadzone w tej przestrzeni.