0 1 0 0 0 22.06.2017Książka „Brand Impulse” Grzegorza Kossona19 czerwca odbyła się premiera kolejnej książki Grzegorza Kossona. „Brand Impulse” to zbiór stu impulsów i przemyśleń, a każdy z nich to rezultat bycia tu i teraz oraz obserwowania otaczającego świata.
0 1 0 0 0 22.06.2017Startuje 11. konkurs na najlepsze raporty społecznePo raz 11. firmy i organizacje mogą zgłaszać się do konkursu „Raporty społeczne”. Nabór trwa do końca lipca i odbywa się przez stronę www.raportyspoleczne.pl. Ogłoszenie wyników nastąpi na początku października.
0 2 0 0 0 22.06.2017Motorola Solutions promuje się jako pracodawca„Kim chciałeś zostać, będąc dzieckiem?” – pytają z billboardów dzieci marzące o zawodzie strażaka i policjanta. To element pierwszej odsłony kampanii Motoroli Solutions, która ruszyła w Krakowie 1 czerwca i potrwa do końca lipca.
0 4 0 0 0 22.06.2017Sponsoring w dobrej kondycji – badanie ARC Rynek i OpiniaW ciągu ostatniego roku wzrósł odsetek osób, które lepiej oceniają firmy zaangażowane w sponsoring niż te, które się w niego nie angażują. Nieco więcej respondentów deklaruje też, że fakt sponsorowania przez daną firmę wydarzeń sportowych lub kulturalnych zachęciłby ich do zakupu jej produktów lub skorzystania z usług. Najwięcej na znajomości jako sponsor zyskało PZU – wynika z badania ARC Rynek i Opinia.
0 1 0 0 0 22.06.2017Wyniki badania Marka Godna Zaufania 2017Samsung, Microsoft, Orlen, Audi – m.in. te marki uznane zostały za godne zaufania w rankingu Marka Godna Zaufania branży B2B. Badanie na zlecenie miesięcznika biznesowego „My Company Polska” przygotował Kantar Millward Brown.
1 1 0 0 0 22.06.2017Brązowy Lew dla Bardzo za spot „Angielski dla początkujących” (wideo)Przygotowany przez agencję Bardzo dla marki Allegro spot zatytułowany „Angielski dla początkujących” zdobył nagrodę w 64. Festiwalu Kreatywności Cannes Lions. Reklama otrzymała Brązowego Lwa w kategorii Entertainment.
1 1 0 0 0 22.06.2017Publicis Groupe zabrania agencjom uczestnictwa w konkursach reklamowych (wideo) [aktualizacja]Nowy chief executive officer Publicis Groupe, Arthur Sadoun zabronił wszystkim agencjom należącym do grupy udziału w konkursach reklamowych, targach i płatnych promocyjnych wydarzeniach branżowych. Powodem jest potrzeba wprowadzenia oszczędności.
0 5 0 0 0 22.06.2017Anna i Robert Lewandowscy powiększają marketingowe imperium. Właśnie zostali właścicielami agencji Stor9_Anna i Robert Lewandowscy mają większościowe udziały w agencji marketingowej Stor9_. Lewandowski, jak wszyscy najlepsi piłkarze, funkcjonuje jak przedsiębiorstwo z własnymi menedżerami, mediami i dostawcami usług marketingowych. Oto jak wyglądało budowanie marki Lewandowskich.
0 1 0 0 0 22.06.2017ONZ Kobiety zawiązuje koalicję reklamodawców na rzecz walki z nierównością płciONZ Kobiety (UN Women) oraz grupa największych światowych koncernów ogłaszają start projektu „Unstereotype Alliance”. W jego ramach będą walczyć ze stereotypowym postrzeganiem płci w działaniach marketingowych. Do porozumienia przystąpili m.in. WPP, IPG, Facebook, Google, Unilever, P&G, Mars i Microsoft.
1 1 0 0 0 21.06.2017Mea Group z nową identyfikacją wizualną (wideo)Agencja Mea Group wprowadza nową identyfikację wizualną. Informuje w ten sposób o filozofii całościowego, angażującego wszystkie zmysły kreowania wydarzeń.