0 0 0 0 0 10.11.2017Syn założyciela Biedronki uruchamia sieć ekologicznych supermarketówMateusz Świtalski, syn założyciela sieci Biedronka, zarejestrował spółkę Bio Market Polska. Jak podaje „Puls Biznesu”, ma to być sieć marketów o powierzchni ponad 500 m2, oferujących ekologiczną żywność. Pierwszy sklep Bio Family rozpocznie działalność w Poznaniu 25 listopada.
1 0 0 0 0 10.11.2017Spedycja jako najtrudniejsza branża świata w spocie firmy AdarPolska firma spedycyjna Adar przygotowała spot zatytułowany „Najtrudniejsza branża świata”. Ukazuje w nim realia pracy kierowców TIR-ów.
2 0 0 0 0 10.11.2017„Lepsza połowa życia” zaczyna się po czterdziestce – przekonuje Permen King w internetowym programieRusza „Lepsza połowa życia”. To internetowy program brandu Permen King, prowadzony przez Roberta Gonerę. Marka chce w nim obalić mit, że wszystko, co ciekawe, może nas spotkać przed 40. rokiem życia.
1 4 0 0 0 10.11.2017Skarby Serowara z jubileuszową kampanią sera BursztynRozpoczął się konkurs zorganizowany przez markę Skarby Serowara dla uczczenia 15-lecia produkcji sera Bursztyn. Zabawa promowana jest m.in. spotem emitowanym w kanałach VoD, kampanią banerową na portalach horyzontalnych oraz materiałami BTL i POS w sieciach sprzedaży.
0 2 0 0 0 10.11.2017mBank w kampanii wykorzystuje technologię rozpoznawania twarzy6 listopada ruszyła kolejna odsłona kampanii mBanku skierowanej do młodych. Marka we współpracy z wokalistką Natalią Nykiel przygotowała interaktywny klip, którego sposób działania nawiązuje do oferty.
2 0 0 0 1 10.11.2017„Z naszych jabłek, z naszych wiśni i… porzeczek Stefana”. Tymbark tłumaczy, z czego powstają jego produktyTymbark rozpoczął kampanię, w której opowiada o sobie, a jednocześnie o polskich owocach, tradycyjnych wartościach i miłości do tego, co dobrze znane.
0 0 0 0 0 10.11.2017Laureaci e-Commerce Polska Awards 20179 listopada w Warszawie odbyła się gala V edycji konkursu e-Commerce Polska Awards oraz II edycji konkursu Osobowość Polskiej i Regionalnej Gospodarki Cyfrowej. Organizatorem wydarzeń jest Izba Gospodarki Elektronicznej.
0 1 0 0 0 10.11.2017„Porozmawiajmy o komunikacji” – książka Piotra BuckiegoW październiku miała miejsce premiera książki Piotra Buckiego „Porozmawiajmy o komunikacji. Mów, pisz, prezentuj skutecznie”. Autor dzieli się w niej swoją wiedzą i doświadczeniem na temat tego jak mówić, pisać i prezentować skuteczniej.
0 3 0 0 0 9.11.2017E-commerce w Europie: stan obecny, trendy i szanse. Badanie ShopAlikeWiększość e-sklepów przebadanych przez ShopAlike jest umiarkowanie zadowolona (56%) lub zadowolona (31%) z aktualnego stanu rynku e-commerce. Firma zapytała 100 sklepów partnerskich z 13 europejskich państw o sytuację w ich krajach.
0 1 0 0 0 9.11.2017Snapchat z 443 mln dol. straty. Porażka okularów Spectacles7 listopada firma Snap będąca właścicielem aplikacji Snapchat opublikowała wyniki finansowe za III kwartał 2017 r. Zanotowała przychody na poziomie niemal 208 mln dol. Jednakże wykazała też ponad 443 mln dol. straty netto (w ubiegłym roku były to 124 mln dol.). Przyczyniła się do tego w dużej mierze słaba sprzedaż okularów Spectacles.