ONZ Kobiety zawiązuje koalicję reklamodawców na rzecz walki z nierównością płci
  • 0
  • 1
22.06.2017

ONZ Kobiety zawiązuje koalicję reklamodawców na rzecz walki z nierównością płci

ONZ Kobiety (UN Women) oraz grupa największych światowych koncernów ogłaszają start projektu „Unstereotype Alliance”. W jego ramach będą walczyć ze stereotypowym postrzeganiem płci w działaniach marketingowych. Do porozumienia przystąpili m.in. WPP, IPG, Facebook, Google, Unilever, P&G, Mars i Microsoft.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

50897 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

 

21 czerwca 2017

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
21.06.2017

Przychody z Internetu mobilnego to 1/5 całkowitych wpływów operatorów komórkowych w Polsce. Raport PMR

Wstępne szacunki pokazują, że w 2016 r. wartość rynku telefonii komórkowej mierzona przychodami operatorów wyniosła ponad 25 mld zł (wzrost o 1% rok do roku). Jedną piątą tej wartości stanowiły wpływy telekomów z segmentu usług mobilnego Internetu. Udział ten stale rośnie, w przeciwieństwie do segmentu mobilnych usług dodanych (VAS) – pokazuje prognoza PMR.