1 1 0 0 0 20.06.2017Robert Górski planuje bitwę pod Grunwaldem w kampanii Orange (wideo)Robert Górski w spocie doradza Władysławowi Jagielle, jak zaplanować bitwę za pomocą smartfona z Internetem. Druga odsłona kampanii Orange przygotowanej według nowego formatu zachęca do skorzystania z oferty na kartę.
0 1 0 0 0 20.06.2017„Polki wykluczone cyfrowo” – raport Kantar Public i Aasa PolskaW Polsce żyje 6,7 mln kobiet między 45. a 70. rokiem życia i blisko 30 proc. z nich rzadko lub w ogóle nie korzysta z Internetu. Takie wyniki znalazły się w raporcie „Polki wykluczone cyfrowo 2017”, przygotowanego przez Kantar Public dla Aasa Polska. 39 proc. wykluczonych cyfrowo Polek deklaruje, że nie korzysta z Internetu, chociaż ma do niego dostęp, a prawie tyle samo (38 proc.) nie ma do niego dostępu.
0 1 0 0 0 20.06.2017Futbol nadawał rytm polskim internautom w maju. Analiza GemiusaW maju polscy użytkownicy Sieci wykonali 61,3 mld odsłon i spędzali w Internecie średnio 2 godz. i 37 min dziennie. Z analizy firmy Gemius wynika, że co siódmy z nich surfował wyłącznie na urządzeniach mobilnych. Mężczyzn przyciągały do ekranów wydarzenia piłkarskie – meczowe niedziele były wyraźnie widoczne w statystykach użytkowników serwisów sportowych.
1 1 0 0 0 20.06.2017Brązowy Lew za kampanię „Godzina jazdy na wózku” (wideo)2012 Agency otrzymała Brązowego Lwa podczas 64. Festiwalu Kreatywności Cannes Lions. Nagrodzono ją za projekt „Godzina jazdy na wózku” przygotowany dla Akademii Auto Świat.
0 1 0 0 0 20.06.2017Dlaczego rezygnujemy z wakacji? Barometr Providenta (infografika)40 proc. Polaków nie wyjedzie w tym roku na wakacje. Najczęściej rezygnujemy z wyjazdów z przyczyn finansowych i zdrowotnych – wynika z badania Barometr Providenta. Ale nie są to jedyne powody – sporo osób zostanie w domu, gdyż właśnie tam wypoczywa najlepiej. Co dwudziesty Polak zrezygnuje z wyjazdu, gdyż nie chce podróżować samotnie.
1 1 0 0 0 19.06.2017„W Internetach musisz być jak ta łasica” – Bohdan Łazuka i Michał Milowicz w spocie OLX (wideo)Marka OLX rozpoczyna nową kampanię. Szef Internetów – w tej roli Bohdan Łazuka – w spocie ostrzega przed oszustami. Wideo, w którym pojawia się też Michał Milowicz, nawiązuje do filmu „Chłopaki nie płaczą”.
0 1 0 0 0 19.06.2017Airbnb przeznaczy 5,6 mln dol. na projekty turystyczne w Europie15 czerwca serwis Airbnb ogłosił wprowadzenie w Europie „Community Tourism Programme”. Firma przeznaczy 5,6 mln dol. na projekty promujące najlepsze lokalne zwyczaje, tradycje i miejsca, które czynią wspólnotę europejską wyjątkową.
0 1 0 0 0 19.06.2017Meetrics wchodzi do Polski. Tomasz Piątkowski zostaje country managerem firmyNa polski rynek wchodzi Meetrics – firma będąca dostawcą rozwiązań do weryfikacji i poprawy widoczności, jakości oraz skuteczności kampanii reklamowych. Biurem w naszym kraju pokieruje Tomasz Piątkowski, który objął stanowisko country managera. Dotychczas był członkiem zarządu i chief digital officerem GroupM.
1 1 0 0 0 19.06.2017Magdalena Różczka w reklamie Murapolu opowiada o doświadczeniach młodych rodziców (wideo)Firma deweloperska Murapol zaprezentowała trzeci spot telewizyjny z udziałem Magdaleny Różczki. Powstał on w ramach kampanii „Bo wszędzie dobrze, ale u siebie najlepiej”.
1 2 0 0 0 19.06.2017„Jak skoczyć, to na Żubra” – nowy spot oraz letnia aktywacja marki (wideo)Wystartowała kampania „Jak skoczyć, to na Żubra”. Marka nawiązuje w niej do różnorodnych „wyskoków”, m.in. na grzyby, ryby, grilla, plenerowe spotkanie z przyjaciółmi czy weekend.