2 1 0 0 0 23.06.2017„4Fathers” – reklamy marki Mercedes-Benz skierowane do ojców (wideo)Mercedes-Benz rozpoczyna emisję reklam i innych treści, których tematem są relacje ojców z dziećmi. Działania rozpoczęły się 23 czerwca – w Dzień Ojca.
0 1 0 0 1 23.06.2017„Wspieramy ludzi w budowaniu wspólnoty i łączeniu świata ze sobą” – nowa misja FacebookaW przemówieniu podczas Facebook Community Summit Mark Zuckerberg przedstawił nową misję firmy: „Wspieramy ludzi w budowaniu wspólnoty i łączeniu świata ze sobą”. Będzie ona przyświecać rozwojowi Facebooka w perspektywie najbliższych dziesięciu lat.
0 1 0 0 0 23.06.2017Maszyna sprzedająca lajkiW jednej z moskiewskich galerii handlowych stanęła maszyna vendingowa sprzedająca fałszywe polubienia oraz followersów na Instagramie. Cena 100 polubień to 50 rubli. Stu followersów kosztuje 100 rubli.
0 1 0 0 1 23.06.2017UOKiK wszczął postępowanie przeciwko Polkomtelowi w sprawie Czatu towarzyskiegoW maju 2017 r. UOKiK wszczął postępowanie przeciwko Polkomtelowi, który jako jeden z operatorów świadczy usługę Czat towarzyski. Podstawą do podjęcia działań były skargi od konsumentów, w których informowali oni o naliczaniu opłat za przychodzące wiadomości SMS.
0 3 0 0 0 23.06.2017Wystartowała kampania „Lato pachnie Kolastyną”W czerwcu rozpoczęła się outdoorowa kampania marki Kolastyna. Promuje ona produkty z kategorii pielęgnacji słonecznej.
0 3 0 0 0 23.06.2017 ARTYKUŁ SPONSOROWANYZdobądź klucz do międzynarodowej kariery w marketingu – Diploma in Professional MarketingJuż 29 września startuje 41. edycja renomowanego programu szkoleniowego Diploma in Professional Marketing realizowanego przez questus – jedyne w Polsce Akredytowane Centrum Szkoleniowo-Egzaminacyjne brytyjskiego The Chartered Institute of Marketing (CIM). Jest to idealny czas, aby zdobyć prestiżowe kompetencje, które pozwolą przenieść karierę na wyższy poziom. Dzięki nim zyskuje się możliwości rozwoju na skalę międzynarodową i nadąża za nieustannie zmieniającym się, współczesnym światem biznesu.
1 1 0 0 0 22.06.2017Smartfon czy tata? Kogo zapytasz najpierw? Akcja Gillette na Dzień Ojca (wideo)Dla 84% młodych mężczyzn to nie ojciec, lecz telefon z Internetem jest pierwszym źródłem informacji – pokazało badanie zlecone przez Gillette. Z okazji Dnia Ojca marka przygotowała więc akcję „Zapytaj tatę” („Go Ask Dad”).
0 6 0 0 0 22.06.2017 Aktualizacja: 18:405.07.2017„Tymczasem EB” – nowe spoty skierowane do młodych dorosłychMarka EB zaprezentowała reklamy zgodne z nową platformą komunikacyjną. Działania kierowane będą do młodych dorosłych.
0 1 0 0 0 22.06.2017Wawel powierza działania PR Garden of Words GroupProducent słodyczy, firma Wawel nawiązała współpracę z Garden of Words Group. Agencja zajmie się kompleksową obsługą PR firmy i jej marek.
2 1 0 0 0 22.06.2017Kolejne nominacje dla Polaków w Cannes (wideo)W szóstym dniu Festiwalu Kreatywności Cannes Lions 2017 ogłoszono nominacje m.in. w kategoriach Film Craft i Radio. Ponownie szansę na nagrodę mają agencje Bardzo i FCB Warsaw.