Sponsoring w dobrej kondycji – badanie ARC Rynek i Opinia
  • 0
  • 4
22.06.2017

Sponsoring w dobrej kondycji – badanie ARC Rynek i Opinia

W ciągu ostatniego roku wzrósł odsetek osób, które lepiej oceniają firmy zaangażowane w sponsoring niż te, które się w niego nie angażują. Nieco więcej respondentów deklaruje też, że fakt sponsorowania przez daną firmę wydarzeń sportowych lub kulturalnych zachęciłby ich do zakupu jej produktów lub skorzystania z usług. Najwięcej na znajomości jako sponsor zyskało PZU – wynika z badania ARC Rynek i Opinia.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

52621 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

22 czerwca 2017